وبلاگ آفتاب

معرفی اعضای جدید انجمن هنرمندان سفالگر و سرامیست

معرفی اعضای جدید انجمن هنرمندان سفالگر و سرامیست

وبلاگ آفتاب: اعضای جدید هیات مدیره انجمن هنرمندان سفال و سرامیك در نشستی با حضور فرزاد فرجی رئیس پیشین انجمن با هادی مظفری مدیركل هنرهای تجسمی دیدار كردند.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره كل هنرهای تجسمی، اعضای جدید هیات مدیره انجمن هنرمندان سفال و سرامیك در نشستی با حضور فرزاد فرجی رئیس پیشین انجمن با هادی مظفری مدیركل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار كردند.
مظفری در این جلسه اظهار داشت: انجمن هنرمندان سفالگر از منظم ترین و پژوهش محورترین انجمن های هنری است و در دوره گذشته انجمن آورده های خوبی برای هنرهای تجسمی داشته است. امیدوارم كه اعضای جدید انجمن نیز با همه دشواری ها در راهی كه پیش رو دارند و در تعیین استراتژی های مدیریتی موفق باشند.
وی اضافه كرد: امروز در اتمسفری زندگی می نماییم كه از دانشگاه تا اداره كل تجسمی و انجمن ها و گالری ها و فعالیتهایی مانند فجر و دو سالانه ها همگی در یك ساختار قرار می گیریم و فعالیت موفق هر یك سبب بالندگی دیگری خواهد شد.
هیربد همت آزاد مدیر عامل و رئیس هیات مدیره انجمن هنرمندان سفالگر اظهار داشت: ما از حمایت های اداره كل هنرهای تجسمی آگاهیم و بنا به همان سیاستهای كلان گذشته حركت می نماییم و با عنایت به تغییر در هیات مدیره اندكی در طعم این سیاستها تفاوت خواهید دید. و هیات مدیره جدید انجمن از اداره كل هنرهای تجسمی انتظار حمایت دارد.
اعضای جدید انجمن هنرمندان سفالگر عبارتند از:
هیربد همت آزاد مدیرعامل و رئیس هیات مدیره
مرضیه تقی خانی نائب رئیس و دبیر كمیته پژوهش
امرالله شكری پور خرانه دار و دبیر كمیته رفاهی و روابط عمومی
كوروش آریش دبیر كمیته نمایشگاهی
نفیسه فرهمند دبیر كمیته آموزش


منبع:

1398/07/16
20:43:09
itemprop="bestRating">5
4565
تگهای خبر: پژوهش , دانشگاه , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد