وبلاگ آفتاب

بررسی فلسفه كاربرد یك ضرب المثل فارسی در روز خوش

بررسی فلسفه كاربرد یك ضرب المثل فارسی در روز خوش

به گزارش وبلاگ آفتاب، برنامه روز خوش سه شنبه اول مهر ماه فلسفه كاربرد یك ضرب المثل فارسی را همراه با دانش آموختگان زبان فارسی از نیجریه بررسی می كند.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی برنامه «روز خوش»، علیرضا زمانی کارشناس خلاقیت و ایده پردازی سه شنبه اول مهر ماه در برنامه «روز خوش» از خلاقیت گروهی می گوید.
در قسمتی دیگر این برنامه با حضور حمیدرضا امیرافضلی شاعر و نویسنده و پخش گزارش مردمی از دانش آموختگان زبان فارسی از نیجریه، کاربرد ضرب المثل فارسی «از این ستون به اون ستون فرجه» بررسی می شود.
همچنین با عنایت به گرامی داشت هفته دفاع مقدس برنامه «روز خوش» سه شنبه میزبان محمدباقر علیئی رزمنده و از آزادگان جنگ تحمیلی خواهد بود.
در آیتم «خوش مزه» کرپ موز و شکلات آموزش داده می شود و آیتم «خوش قلم» هم کتاب «سلام خداحافظ» نوشته زنده یاد حسین پناهی را به دوستداران کتاب و کتابخوانی معرفی می کند.
برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبار و رویدادهای امیدبخش بخصوص نمایش پیشرفت های ایرانی ها توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می رسد.
مجله صبحگاهی «روز خوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ بامداد به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.


منبع:

1399/06/31
13:18:38
itemprop="bestRating">5
1613
تگهای خبر: اطلاعات , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد