وبلاگ آفتاب

دانشگاه امیركبیر میزبان اولین رویداد ملی ایده بازار تجهیزات پزشكی

دانشگاه امیركبیر میزبان اولین رویداد ملی ایده بازار تجهیزات پزشكی

وبلاگ آفتاب: اولین رویداد ملی ایده بازار تجهیزات پزشكی با هدف شناسایی و همسو سازی ظرفیت های ناشناخته در این عرصه، آذر ماه امسال در دانشگاه صنعتی امیركبیر انجام می شود.


به گزارش روز دوشنبه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اولین رویداد ملی ایده بازار تجهیزات پزشکی با شعار «فناوری سلامت، اقتصاد دانش بیان و توسعه سلامت ملی» آذرماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد.
این رویداد با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی ایران و بخش خصوصی برگزار می شود.
هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو سازی ظرفیت های ناشناخته، در امتداد حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.
فناوران می توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به آدرس medical-eq.ideasbazaar.ir (https: //medical-eq.ideasbazaar.ir، حداکثر تا ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ نسبت به ارسال طرح های خود اقدام نمایند.
این ایده بازار برنامه دارد با شناسایی فناوری ها و طرح های برتر این حوزه و هدایت آنها به سمت جامعه سرمایه گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح ها و در امتداد تجاری سازی آنها، گامی مؤثر در راه رفع چالش های حوزه فناوری سلامت کشور بردارد.
ایده بازار امیرکبیر بعنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مسئولیت شناسایی و راهنمایی طرح ها به کمیته فناوری اطلاعات و رباتیک پزشکی این دفتر را برعهده دارد.
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان غذا و دارو، اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن صنفی متخصصان تجهیزات پزشکی، مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی – درمانی شهید بهشتی، مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی ایران و شتاب دهنده هلثیو از دیگر حامیان این رویداد ملی هستند.



منبع:

1399/06/17
19:32:04
itemprop="bestRating">5
1736
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد