وبلاگ آفتاب

زهر زنبور عسل دارویی مؤثر برای درمان سرطان سینه

زهر زنبور عسل دارویی مؤثر برای درمان سرطان سینه

طبیعت مملو از داروهایی طبیعی برای درمان بیماری های مختلف است و پژوهشگران اخیرا دریافته اند می توان از زهر زنبور عسل برای درمان سرطان سینه در بانوان استفاده نمود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از نیواطلس، بررسی های پژوهشگران استرالیایی نشان میدهد زهر زنبور عسل بااینکه می تواند انسان را بکشد، اما با تغییراتی می توان آنرا به دارویی برای مقابله با سرطان سینه مبدل کرد.
محققان می گویند پپتیدها و پروتئین هایی در زهر زنبور عسل وجود دارد که با تزریق آنها به خون مبتلایان به سرطان سینه می توان سلاحی مؤثر در مقابل بیماری مذکور ابداع کرد. ماده ای که بطور ویژه بدین منظور در زهر زنبور عسل شناسایی شده ملیتین نام دارد و سبب از بین رفتن سلول های سرطانی در سینه مبتلایان به سرطان مذکور می شود.
بررسی هایی که دراین زمینه در استرالیا بر روی برخی مبتلایان به سرطان سینه انجام شده نشان میدهد استفاده از ملیتین تا سه برابر مؤثر از تمامی داروهایی است که تاکنون برای مقابله با سرطان سینه عرضه شده بودند.
همچنین این ماده می تواند در صورت تزریق درست و بموقع، غشای سلول های سرطانی و خطرناک را در عرض حداکثر ۶۰ دقیقه نابود کند. ملیتین همین طور در عرض ۲۰ دقیقه مانع از سرطانی شدن سلول های سالم و مسدود شدن مسیر دسترسی سلول های آلوده شده به سلول های مصون مانده از سرطان می شود.

1399/06/14
15:24:02
itemprop="bestRating">5
1945
تگهای خبر: پژوهش , پژوهشگر , درمان , محقق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد