وبلاگ آفتاب

مكث همراه با دختری كه با پای شكسته سهمیه المپیك گرفت

مكث همراه با دختری كه با پای شكسته سهمیه المپیك گرفت

وبلاگ آفتاب: هفتمین قسمت از فصل دوم برنامه مكث میزبان حمیده عباسعلی كاراته كای جوان كشورمان است.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی برنامه، در هفتمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که پنجشنبه شب ساعت ۲۲: ۳۰ پس از اخبار از شبکه ۲ سیما پخش می شود. فرناز رهنما میزبان حمیده عباسعلی کاراته کای جوان کشورمان است. عباسعلی سال ها در اوج بود و از هیچ مسابقه ای دست خالی باز نمی گشت اما دوران اوج جایش را به سال های شکست و ناکامی در مسابقات داد و این کاراته کای جوان با ناکامی های متوالی، روبه رو شد.
عباسعلی اما هیچ گاه ناامید نشد و با تلاش و تمرین فراوان و حتی بدون حضور مربی باز هم به خط موفقیت بازگشت و با پای لطمه دیده با پیروزی در فینال لیگ جهانی کاراته در اتریش با پیروزی مقابل حریف ایتالیایی ضمن کسب مدال طلا، سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز به دست آورد اما این مسابقات به خاطر شیوع بیماری کرونا در زمان مقرر برگزار نشد.
سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش گردید با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه های اجتماعی می رود، قصه های آدم ها و موقعیت هایی که قبل و پس از کرونا حال و روزشان عوض شده است.
این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضا فیاضی، پرویز پورفلاحی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه نژاد، داریوش رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و… صاحبان داستان های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می شود.


منبع:

1399/03/28
22:10:51
itemprop="bestRating">5
2596
تگهای خبر: جهان , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد