وبلاگ آفتاب

گرگم و گله می برم به جشنواره انیمیشن هیروشیما راه پیدا كرد

گرگم و گله می برم به جشنواره انیمیشن هیروشیما راه پیدا كرد

وبلاگ آفتاب: گرگم و گله می برم ساخته امیرهوشنگ معین به بخش مسابقه رسمی هجدهمین جشنواره بین المللی انیمیشن هیروشیما 2020 راه پیدا كرد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «گرگم و گله می برم» ساخته امیرهوشنگ معین از تولیدات سال ۲۰۱۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش مسابقه رسمی هجدهمین جشنواره بین المللی انیمیشن هیروشیما ۲۰۲۰ راه پیدا کرد.
این پویانمایی ۸ دقیقه ای این دفعه در جشنواره هیروشیما با دیگر آثار به رقابت می پردازد.
جشنواره بین المللی هیروشیما یکی از مهم ترین جشنواره های انیمیشن جهان و مورد تایید جایزه آکادمی اسکار برای فیلم های کوتاه است که هر ۲ سال یکبار در شهر هیروشیمای ژاپن انجام می شود.
بنا به تصمیم سایوکو کینوشیتا و به سبب انتشار ویروس کرونا، جشنواره بین المللی انیمیشن هیروشیما از ۳۰ مرداد تا ۳ شهریور ۱۳۹۹ برابر با ۲۰ تا ۲۴ آگوست ۲۰۲۰ بدون حضور مخاطبان و تنها با حضور داوران ژاپنی انجام می شود.
«گرگم و گله می برم» یک انیمیشن دیجیتالی است که در آن کودکان، داستان آشنای گرگ و بزغاله ها را در مدرسه به شکل نمایشِ عروسکی به اجرا در می آورند و بزِ مادر در فراغ بزغاله هایش و گرگ ِ خشمگین در تنهایی اش، با هم رو در رو می شوند و مثل همیشه گرگ شکست می خورد.
روز ۳ شهریور همزمان با آخرین روز از این جشنواره، اسامی برندگان اصلی اعلام خواهد شد.


منبع:

1399/03/11
23:00:56
itemprop="bestRating">5
2815
تگهای خبر: جهان , دیجیتال , هوش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد