وبلاگ آفتاب
به مدیریت هنری بردیا كیارس؛

تازه ترین اجرای بین المللی اركستر سمفونیك تهران منتشر گردید

تازه ترین اجرای بین المللی اركستر سمفونیك تهران منتشر گردید

به گزارش وبلاگ آفتاب تازه ترین اجرای خانگی اركستر سمفونیك تهران با حضور بیشتر از ۱۷۰ نوازنده و خواننده ایرانی و خارجی به مدیریت هنری بردیا كیارس منتشر گردید.


دریافت 44 MB
به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، اجرای خانگی ارکستر سمفونیک تهران باحضور بیشتر از ۱۷۰ نوازنده وخواننده منتشر گردید. این اجرای ارکستر سمفونیک تهران با همراهی نوازندگان و خوانندگان بیشتر از ۱۵ کشور است و بردیا کیارس، نوازنده و رهبر ارکستر کار مدیریت هنری پروژه را به عهده داشته است.
در اجرای خانگی ارکستر سمفونیک تهران که بیشتر از ۱۷۰ نوازنده و خواننده حضور دارند، موومان چهارم سمفونی ۹ بتهوون اجرا می شود؛ این قطعه محوریت صلح، شادی و برادری دارد.
در توضیحات این قطعه آمده: «ما معتقدیم پیام این اجرا برابری و دوستی است؛ در این شرایط که جهان درگیر مسئله ای مشترک است(ویروس کرونا)، راهی جز همبستگی برای عبور از این بحران وجود ندارد. همان گونه که سعدی شاعر بزرگ ایران اظهار داشت: بنی آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند.»
پیش از این توسط بنیاد فرهنگی هنری رودکی، دو اجرای خانگی «سبکبال» و «شور عاشقانه» توسط ارکستر ملی ایران اجرا و انتشار یافته است.

1399/02/30
13:44:25
itemprop="bestRating">5
2626
تگهای خبر: پروژه , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد