وبلاگ آفتاب

جان پناه بیماران كرونایی در شهر ری مستند شد

جان پناه بیماران كرونایی در شهر ری مستند شد

به گزارش وبلاگ آفتاب فرزاد جعفری در حال ساخت مستندی با عنوان جان پناه و با مبحث كرونا در شهر ری است.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی مركز گسترش سینمای مستند و تجربی، در ایام شیوع كرونا، فرزاد جعفری فیلم مستندی با عنوان «جان پناه» را در حال ساخت دارد. این مستند مشاهده گر درباره تكمیل ساخت بیمارستانی در شهر ری است.
در خلاصه مبحث مستند نیمه بلند «جان پناه» آمده است: همزمان با بحران كرونا در ایران و افزایش تعداد مبتلایان به ویروس كووید ۱۹ تكمیل مراحل ساخت بیمارستان نیمه كاره ای با ظرفیت پذیرش ۴۰۰ بیمار در شهر ری، از جانب وزارت بهداشت دنبال شده و پیمانكار موظف می شود این بیمارستان را ظرف مدت ۲۰ روز آماده بهره برداری كند.
فرزاد جعفری درباره ساخت این فیلم اظهار داشت: با عنایت به شیوع كرونا و احتیاج به بستری شدن افراد مبتلا به كووید ۱۹ افرادی كه در راه اندازی بیمارستان مشاركت داشتند، با تلاش و جدیت بسیار مشغول كار شدند؛ این در شرایطی است كه چند متر آنطرف تر و در بیمارستان قدیمی فیروزآبادی شهرری، هر روز برخی از بیماران جان خویش را از دست می دادند و خطر سرایت بیماری، همه افراد درگیر پروژه را تهدید می كرد.
وی اضافه كرد: برای نزدیكی به كاراكترهای فیلم، در خیلی از موارد دوربین هندی كم را دست خود آنها دادیم كه این كار سبب شد آنها در شرایط فشار كار و استرس بالا، احساس بهتری داشته باشند و تصاویر خوبی هم ضبط و ثبت گردد.
پژوهش و كارگردانی مستند «جان پناه» برعهده فرزاد جعفری است. از دیگر عوامل تولید این فیلم می توان به امیرحسین كامیابی، مهران بیات، امیرحسین جهان تاب فیلمبرداران و امیرحسین كامیابی صدابردار اشاره نمود. این مستند توسط فرزاد جعفری و شركت چاوش راه بنا تهیه می شود.

1399/02/01
23:50:29
itemprop="bestRating">5
2934
تگهای خبر: پروژه , پژوهش , جهان , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد