وبلاگ آفتاب
محمد درمنش :

آن شب مناسب اكران اینترنتی نیست

آن شب مناسب اكران اینترنتی نیست

وبلاگ آفتاب: تهیه كننده فیلم سینمایی آن شب به كارگردانی كوروش آهاری اصرار كرد این فیلم به سبب فضای حاكم بر آن باید در سالن سینما دیده شود و مناسب عرضه در وی اودی ها نیست.



محمد درمنش كارگردان و تهیه كننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه ریزی برای اكران فیلم سینمایی «آن شب» به كارگردانی كوروش آهاری كه در جشنواره سی وهشتم فیلم فجر رونمایی گردید، اظهار داشت: ما نیز مانند دیگر صاحبان فیلم ها منتظر باز شدن سینماها هستیم تا بتوانیم برنامه ریزی مناسبی را برای اكران فیلم داشته باشیم.
وی بیان كرد: دوست داشتیم كه این فیلم در جشنواره های بین المللی هم حضور داشته باشد اما باتوجه به شیوع كرونا، برخی از جشنواره های سینمایی در جهان به سبب شیوع بیماری كرونا متوقف شده است.
تهیه كننده «آن شب» بیان كرد: قبل از بوجود آمدن این شرایط اولویت اصلی نمایش «آن شب» در جشنواره های بین المللی بود اما در شرایطی فعلی باید منتظر بمانیم تا برای اكران فیلم تصمیم مناسبی بگیریم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اشاره كرد: نسخه ای كه برای اكران عمومی در نظر گرفته شده است، همان نسخه اكران شده در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است. البته این نسخه در بخش صدا تغییراتی داشته است.
این تهیه كننده سینما توضیح داد: این فیلم ۶ باند صدا دارد چونكه صدا در این فیلم ژانر وحشت، نقش مهمی را ایفا می كند، زمانی كه «آن شب» در سینماهای جشنواره نمایش داده شد، احساس كردیم كه سطح برخی از باندها را باید بالا ببریم تا مخاطب صدا را بهتر بشنود.
درمنش در آخر درباره احتمال عرضه اینترنتی این فیلم در صورت ادامه یافتن تعطیلات سالن های سینما هم اظهار داشت: اگر این فیلم یك اثر ملودرام، اجتماعی یا كمدی بود حتما آنرا در VOD ها نمایش می دادیم اما فیلم های ژانر وحشت مبتنی بر سالن تاریك و صدای مناسب تولید می شوند و بنا بر این صبر می نماییم تا فیلم را برای مخاطب در سینماها اكران نماییم.


منبع:

1399/02/01
14:02:47
itemprop="bestRating">5
2997
تگهای خبر: اینترنت , جهان , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد