وبلاگ آفتاب

بازیگر پولدارك در نقش لئوناردو داوینچی دیده شد

بازیگر پولدارك در نقش لئوناردو داوینچی دیده شد

به گزارش وبلاگ آفتاب اولین تصاویر از سریال جدید لئوناردو داوینچی كه با بازی ایدن ترنر در نقش اصلی در دست ساخت است، منتشر گردید.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، اولین تصاویر از ایدن ترنر ستاره ایرلندی سریال «پولدارك» در نقش لئوناردو داوینچی هنرمند افسانه ای دیده شد.
سریال «لئوناردو» تولید مشترك بین المللی است و مقرر است سال آینده روی آنتن برود.
ترنر در نقش داوینچی در حالی دیده شد كه تلاش دارد در چارچوب شاگردی جوان به مهارت های خود بیفزاید و پس از دریافت سفارش نقاشی «شام آخر» به درجه استادی می رسد.
این سریال درام توسط شركت «رای فیكشن» و شركت بریتانیایی «بیگ لایت پروداكشنز» در همراهی با فرانس تلویزیون و «آرتی وی ای» اسپانیا تهیه شده و شركت سونی پیكچرز هم علاوه بر همكاری در فرایند تهیه، مسئولیت توزیع بین المللی آنرا بر عهده دارد.
این مجموعه توسط فرنك اسپوتنیتز از سازندگان «اكس فایلز» و «مرد در برج بلند» و استیو تامپسون سازنده سریال «شرلوك» و «دكتر هو» خلق شده و دنیل پرسیوال از «مرد در قلعه مرتفع» و الكسیس سوییت از «دان متئو» مسئولیت كارگردانی آنرا بر عهده دارند.
به جز ایدن ترنر، جیانكارلو جیانینی بازیگر معروف ایتالیایی نقش آندرآ دل وروچیو استاد لئوناردو را بازی می كند و ماتیلدا د آنجلیس در نقش نزدیك ترین دوست او ظاهر می شود. فردی هایمور از سریال «دكتر خوب» نقش استفانو جیرالدی را بازی می كند كه كارآگاهی جوان اهل پودستا و مسئول حل كردن پرونده مرموزی در مركز داستان است.
الئونورا آندرتا رئیس بخش درام رای فیكشن اظهار داشت: افتخار می نماییم كه چنین افراد با استعدادی از كشورهای مختلف در پروژه ای كه به اكتشاف در زندگی، رمز و راز و نبوغ لئوناردو داوینچی می پردازد، با هم كار می كنند.

1399/01/31
11:46:29
itemprop="bestRating">5
3123
تگهای خبر: بازی , پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد