وبلاگ آفتاب
مسئولیت حساس برای سودربرگ؛

كارگردان شیوع رئیس كمیته از سرگیری كار هالیوود بعد از كرونا شد

كارگردان شیوع رئیس كمیته از سرگیری كار هالیوود بعد از كرونا شد

وبلاگ آفتاب: كمیته ای كه برای مشورت با متخصصان تشكیل شده تا روشن شود چه زمانی می توان باردیگر صنعت سینما را فعال كرد، استیون سودربرگ را بعنوان رئیس خود برگزید.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایندی وایر، استیون سودربرگ بعنوان رئیس كمیته بررسی شرایط برای فعالیت مجدد هالیوود در دورانی انتخاب شده كه جهان به بحران غیرقابل پیش بینی كرونا مواجه می باشد.
سودربرگ كه كارگردانی فیلم «شیوع» را برعهده داشت توسط انجمن كارگردان های آمریكا برگزیده شد تا كمیته ای را هدایت كند كه برای پیش بردن هالیوود و باردیگر از سرگرفتن كارها با فروكش كردن بحران كرونا ویروس تشكیل شده است.
انجمن كارگردان های آمریكا (DGA) اعلام نمود این كمیته به رهبری سودربرگ با متخصصان كاركشته مشاوره خواهدنمود و با دیگر انجمن های تخصصی هالیوودی نیز همكاری می كند تا تعیین كند صنعت سرگرمی چه زمانی قادر خواهد بود با اطمینان سر كار خود برگردد.
توماس شلامی رئیس انجمن كارگردان های آمریكا دراین زمینه اظهار داشت: ما جوابی نداریم كه بگوییم كی باید تولید از سرگرفته شود، ما در حال انجام اقدامات جهت بررسی این هستیم كه ببنیم چگونه می توان ایمنی را در زمان لازم تضمین نمود.
وی اضافه كرد: این كمیته ملی به رهبری سودربرگ متشكل از اعضایی از همه بخش های تولید است تا بررسی كامل مسایل را انجام دهند و سفارش هایی را ارائه كنند. این كمیته در حال مشورت با متخصصان شیوع بیماری ها دراین زمینه است و ما نتیجه را به انجمن های دیگر هم اعلام می نماییم تا با خیال راحت سر كار برگردیم.
گفته شده یك كمیته هم تشكیل می شود كه به چگونگی برگشت ایمن زنجیره سینمایی تمركز می كند برای اینكه معیشت این گروه نیز به سبب تعطیلی گسترده در معرض خطر است.
گسترش ویروس كرونا سبب توجه باردیگر به فیلم «شیوع» شد و آنرا به یكی از محبوب ترین فیلم های دوره همه گیری ویروس كرونا بدل كرد. شماری از اعضای این فیلم همچون كیت وینسلت، مت دیمون و لارنس فیشبرن نیز اخیرا ویدیوهای آموزشی درباره فاصله گیری اجتماعی و سایر سفارش های ایمنی به مردم ارائه كردند.
ایان لیپكین متخصص اپیدمولوژی سرشناس كه در فیلم «شیوع» سمت مشاور را برعهده داشت اخیرا اعلام نمود كه در اواخر مارس به كرونا مبتلا شده بود.
«شیوع» سال ۲۰۱۱ به كارگردانی سودربرگ ساخته شد. داستان این فیلم الهام گرفته از بیماری های واگیردار در دهه اول سال ۲۰۰۰ همچون شیوع نوعی از كروناویروس به نام سارس در سال ۲۰۰۲ و آنفلوانزای خوكی در سال ۲۰۰۹ است.
مجله نیو ساینتیست بریتانیا در گزارشی، دقت علمی فیلم را برای تصویر كردن یك ویروس و علائم آن و نوع اپیدمی تحسین كرده بود.


منبع:

1399/01/29
20:37:45
itemprop="bestRating">5
3201
تگهای خبر: جهان , صنعت , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد