وبلاگ آفتاب

تداوم برنامه های نوروزی شبكه های استانی صداوسیما تا ماه رمضان

تداوم برنامه های نوروزی شبكه های استانی صداوسیما تا ماه رمضان

وبلاگ آفتاب: ویژه برنامه های نوروزی شبكه های استانی صدا و سیما تا ماه رمضان امسال ادامه خواهند داشت.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما، شبكه های استانی صدا و سیما كه از مدت ها پیش برنامه های ویژه ای را برای عید نوروز تدارك دیده بودند، تغییراتی در كنداكتور به وجود آوردند تا بتوانند در پُر كردن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان، خانواده ها و نیز كسانی كه به خاطر شیوع بیماری ترجیح داده اند در خانه بمانند یا اینكه دوركاری می كنند، نقش مهمی داشته باشند.
با توجه به اینكه تعطیلات نوروز عملاً از آغاز تعطیلات مدارس، سیمای مركز استانها با در نظر گرفتن شعار «در خانه می مانیم» اقدامات رسانه ای متنوعی را تدارك دیدند كه در چارچوب سه ساختار نمایشی، مستند و برنامه های تركیبی در حال انجام می باشد.
رادیوهای استانی هم نوروز امسال را با ویژه برنامه های متنوعی آغاز كردند و در طول این زمان با پخش گزارش های مختلف، برنامه های نمایشی، مستند و... اهتمام در ارائه محتوای رسانه ای متنوعی به مخاطبان داشته اند.
با توجه به تداوم وضع موجود و شیوع بیماری كه به تبع آن ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینه خانگی كاملا احساس می شود، كنداكتور نوروزی شبكه های استانی صدا و سیما همچنان ادامه خواهد یافت.
بر این اساس پخش انیمیشن، فیلم های بلند و كوتاه تلویزیونی، مستند و برنامه های صبحگاهی، شبانگاهی، كودك و نوجوان و مسابقات تلویزیونی و رادیویی كه در نوروز امسال روی آنتن رفتند، همچنان و تا شروع ماه مبارك رمضان تولید و پخش خواهند شد. برنامه های زنده شبكه های صدا و سیمای استانی هم طبق كنداكتور نوروزی روی آنتن می روند.
امید است با تمهیدات اندیشیده شده و همراهی همه مردم ایران، به زودی شاهد سیر نزولی شیوع بیماری كرونا و پیروزی بر این بحران جهانی باشیم.


منبع:

1399/01/15
22:25:07
itemprop="bestRating">5
3272
تگهای خبر: جهان , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد