وبلاگ آفتاب

تغییر در ساعت پخش دو قسمت پایانی خانه ما

تغییر در ساعت پخش دو قسمت پایانی خانه ما

به گزارش وبلاگ آفتاب قسمت نهم و دهم خانه ما امروز پنجشنبه ۲۸ شهریور و هفته آینده پنجشنبه ۵ مهر به جای ساعت ۲۱، ساعت ۲۰ از شبكه نسیم روی آنتن می رود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی برنامه، پخش فصل هفتم «خانه ما» كه در ۱۰ قسمت رقابت سه خانواده شیرازی را به تصویر می كشد از ۶ تیر ماه شروع شده است و هر هفته به جز ایام شهادت ساعت ۲۱ از شبكه نسیم روی آنتن رفته است.
فصل هشتم «خانه ما» كه برپایه نظرسنجی مركز تحقیقات صداوسیما جزو ۱۰ برنامه پرمخاطب سیما قرار دارد، در مشهد تولید و آماده پخش شده است.
همچنین فصل نهم این مستندمسابقه به میزبانی بوشهر یا بندرعباس برگزار می شود و هر چه تعداد ثبت نامی های یك شهر بیشتر باشد، مسابقه در همان شهر اجرا خواهد شد.
قسمت نهم و دهم «خانه ما» امروز پنجشنبه ۲۸ شهریور و هفته آینده پنجشنبه ۵ مهر به جای ساعت ۲۱، ساعت ۲۰ از شبكه نسیم روی آنتن می رود.
عوامل این مجموعه عبارتند از كارگردان احسان عمادی و امین كفاش زاده، طراح و مشاور كارگردان حسام اسلامی، مدیر تولید و برنامه ریز محسن مرادی، گروه فیلمبرداری محمد رحیمی، مسلم تهرانی، علی اكبر عطایی و حسن ناحی، صدابرداران سهراب ثمرقندی و علیرضا ثمرقندی و كارگردان پشت صحنه مصطفی آتش مرد، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج، تهیه شده در استودیو نوبین.


منبع:

1398/06/28
20:48:23
itemprop="bestRating">5
4427
تگهای خبر: تحقیقات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد