وبلاگ آفتاب

نمایش آنلاین به خاطر سارا روی پرتال اینترنتی كانون پرورش فكری

نمایش آنلاین به خاطر سارا روی پرتال اینترنتی كانون پرورش فكری

به گزارش وبلاگ آفتاب كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان روز یكشنبه ۳ فروردین، نمایش به خاطر سارا به كارگردانی حمید گلی را روی پرتال اینترنتی خود قرار می دهد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، هر روز بامداد یكی از تولیدات سینمایی یا تئاترهای كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در پرتال اینترنتی منتشر می شود. بدین منظور تئاتر «به خاطر سارا» به كارگردانی حمید گلی كه در آن ۲ عضو دیگر گروه «فیتیله ای ها» یعنی محمد مسلمی و علی فروتن نقش آفرینی كرده اند، در روز یكشنبه سوم فروردین ۱۳۹۹ از ساعت ۹ بامداد به نمایش در می آید.
تئاتر «به خاطر سارا» تولید سال ۱۳۷۹ مركز تولید تئاتر و تئاتر عروسكی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان است.
این نمایش داستان ۳ مردی است كه برای یافتن گنج به سفر می روند. آنها محل گنج را می یابند اما بر سر آن با هم درگیر می شوند تا پیرمردی دنیا دیده آنها را آگاه می سازد كه همه چیز در دست خدا است اگر آنها طالب گنج واقعی هستند آنرا از خدا باید بخواهند.
این نمایش از ساعت ۹ بامداد روز یك شنبه سوم فروردین به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به صورت مجانی قابل دسترس است.
در جریان برنامه پخش اینترنتی فیلم ها و تئاترهای كانون، پیش از این فیلم های «كلانتری غیرانتفاعی» به كارگردانی زنده یاد یداله صمدی، «خمره»، «هامون و دریا» و «بچه های نفت» به كارگردانی ابراهیم فروزش، «ساز دهنی» به كارگردانی امیر نادری، «قله دنیا» به كارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، «سبز كوچك» به كارگردانی غلامرضا رمضانی، «آلبوم» به كارگردانی غلامرضا حیدرنژاد، نمایش «لپ گلی» به كارگردانی محمد مسلمی و «پایان رویاها» به كارگردانی محمدعلی طالبی بدین شكل به نمایش درآمدند.
نمایش اینترنتی این فیلم ها و تئاترها تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ادامه دارد.
در این روزها كه شاهد شیوع بیماری كرونا در كشور هستیم، با تلاش داوطلبانه مربیان كانون محتواهایی در حوزه های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی تولید می شود و در اختیار كودكان، نوجوانان و خانواده ها قرار می گیرد.
همچنین گزیده ای از انیمیشن ها، فیلم ها، تئاترها و كتاب های كانون به صورت مجانی جهت استفاده خانواده ها انتشار یافته است.
علاقه مندان می توانند برای دسترسی به این فیلم ها به پایگاه omid.kpf.ir رجوع یا با هشتگ های «#در_دل_دارم_امید، #كانون_امید، #پیك_امید و #برای_حال_خوب» این آثار و فیلم ها را در شبكه های اجتماعی دنبال كنند.
این طرح، تا آخر تعطیلی مدارس به علت انتشار كرونا ادامه خواهد داشت.

1399/01/02
15:02:10
itemprop="bestRating">5
3369
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد