وبلاگ آفتاب

سفارش های مهم دفتر آیت الله سیستانی در شرایط شیوع كرونا

سفارش های مهم دفتر آیت الله سیستانی در شرایط شیوع كرونا

به گزارش وبلاگ آفتاب دفتر آیت الله سیستانی در قم، با عنایت به شیوع ویروس كرونا و پی آمدهای آن، در سفارش هایی مهم و پنجگانه، اختصاص نصف سهم مبارك امام (ع) به تسكین آلام بیماران و جلوگیری از ابتلای مردم به ویروس كرونا را مجاز دانست.


شفقنا نوشت: در اطلاعیه ای كه به همین مناسبت صادر شده، آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله الحكیم فی كتابه الكریم
«ولنبلونكم بشیء من الخوف والجوع ونقص من الاموال والانفس و الثمرات»
اكنون و در این هنگامه شگفت كه جهان با بیماری «كرونا» درگیر و بخصوص جمهوری اسلامی ایران هم به این «ابتلا» گرفتار شده، از مومنان انتظار می رود:
۱ ـ صبوری پیشه كرده و سفارش ها و سفارش های پیشگیرانه وزارت بهداشت را بعنوان مسئول اصلی رویاروئی با این جریان و دیگر مسؤلان را جدی گرفته و بدان عمل كنند.
۲ ـ بی شك التجاء و تضرع به درگاه الهی و توسل به خاندان عصمت و طهارت (ع) همچون مهمترین عوامل رهیدن از این هنگامه دشوار است.
۳ ـ رعایت حال مبتلایان و هرگونه مساعدت به آنان برای تسریع بهبودی و تسكین آلامشان مرضی خداوند متعال است و مومنین مجازند نصف سهم مبارك امام (ع) را در این راه و هم جلوگیری از ابتلای مردم به آن مصرف كنند.
۴ ـ از تمام پزشكان، پرستاران و تلاشگرانی كه با تمام توان و از دل و جان در جهت سلامت مردم عزیز در حال مبارزه با این ویروس فراگیر هستند تشكر می نماییم و از خداوند علیم و حكیم سلامت و توفیق برای ایشان مسئلت داریم.
۵ ـ ضمن سفارش به شكیبائی و هوشمندی، برای بیماران عزیز شفای عاجل و درگذشتگان رحمت و غفران الهی مسئلت می نماییم. اللهم اكشف هذه الغمه عن هذه الامه/ ۹ رجب 1441 /6262

1398/12/14
22:26:30
itemprop="bestRating">5
3918
تگهای خبر: جهان , هوش , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد