وبلاگ آفتاب
رئیس مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری:

مشكلی برای شروع اجراها در سال 99 نداریم

مشكلی برای شروع اجراها در سال 99 نداریم

به گزارش وبلاگ آفتاب رئیس مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری اعلام نمود اجراهای سالجاری تماشاخانه های این مركز به پایان رسیده و از سال ۹۹ اجراهای جدید در تماشاخانه های مهر و ماه به صحنه می روند.



كوروش زارعی رئیس مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی درباره وضعیت اجراهای تماشاخانه های مهر و ماه حوزه هنری با وجود تعطیلی های پیش آمده برای پیشگیری از شیوع ویروس كرونا، به خبرنگار مهر اظهار داشت: اجراهایی كه در تماشاخانه های مهر و ماه حوزه هنری روی صحنه بودند تعداد كمی از اجراهای خویش را پیش رو داشتند كه با عنایت به تعطیلی های پیش آمده برای ویروس كرونا، مشكل خاصی برای این اجراها پیش نیامد و از آغاز سال ۹۹ اجراهای جدید در تماشاخانه های حوزه روی صحنه می روند.
وی افزود: برنامه ریزی ها برای اجراهای سال جدید در دست انجام است و در صدد هستیم از فروردین ۹۹ و هفته هنر انقلاب كه با ایام ماه شعبان مصادف شده، ۲ نمایش كمدی شاد داشته باشیم.
زارعی تاكید كرد: با شرایط پیش آمده به علت شیوع ویروس كرونا مردم نیازمند اجراهای شاد و روحیه بخش هستند كه با عنایت به اعیاد شعبانیه در حال برنامه ریزی به صحنه رفتن ۲ نمایش كمدی در تماشاخانه های ماه و مهر هستیم.
رئیس مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اشاره به اینكه برنامه هایی برای هفته هنر انقلاب در دست تدارك است، درباره وضعیت اجرای نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» با مبحث شخصیت امام خمینی (ره)، خاطرنشان كرد: نمایشنامه توسط حجت الاسلام سید حسن خمینی خوانده شد و نكاتی مدنظر ایشان بوده كه به تیم نویسندگان این نمایشنامه عرضه شده تا لحاظ شود. ایشان تاكید دارند كه این نمایش در سال ۹۹ تولید و اجرا شود.
وی در انتهای سخنان خود اظهار داشت: پیگیر بازنویسی نهایی نمایشنامه هستیم تا سال آینده این اثر در تالار وحدت روی صحنه برود.

1398/12/12
19:27:10
itemprop="bestRating">5
3828
تگهای خبر: تبلیغات , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد