وبلاگ آفتاب
سایت ددلاین خبر داد؛

اصغر فرهادی یك قهرمان را می سازد

اصغر فرهادی یك قهرمان را می سازد

وبلاگ آفتاب: اصغر فرهادی كارگردان ایرانی برنده دو جایزه اسكار، فیلم بعدی اش را با عنوان یك قهرمان در شیراز خواهد ساخت.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ددلاین، اصغر فرهادی كارگردان ایرانی كه دو جایزه اسكار در كارنامه دارد قصد تولید فیلمی با عنوان «یك قهرمان» را دارد.
ددلاین بطور اختصاصی اعلام نموده این پروژه فارسی زبان از دو ماه دیگر وارد مرحله پیش تولید می شود و مقرر است تابستان در شیراز فیلمبرداری شود.
موسسه بین المللی «ممنتو فیلمز» هفته آینده فیلمنامه این فیلم را در بخش بازار برلیناله ارائه می كند.
هنوز از جزئیات پلات این فیلم اطلاعاتی ارائه نشده اما این كارگردان بعد از ساخت فیلمی با بازی پنه لوپه كروز و خاویر باردم با عنوان «همه می دانند» بار دیگر به سرزمین مادری اش و زبان فارسی باز می گردد.
این سایت افزوده: آنطور كه شنیده ایم این فیلم درامی پرتعلیق خواهد بود و این كارگردان مقرر است با بازیگران مشهور ایرانی كه قبلاً با آنها همكاری نكرده؛ در این فیلم همكاری كند.
تهیه كنندگان این فیلم فرهادی و الكساندر ماله گی از كمپانی ممنتو فیلمز خواهند بود. این كمپانی تهیه سه فیلم آخر فرهادی را برعهده داشته است و علاوه بر آن اكران فیلم در فرانسه را نیز برعهده دارد.
قرار است این هفته نسخه انگلیسی زبان فیلمنامه در اختیار سرمایه گذاران در بازار برلیناله قرار بگیرد. فرهادی نامزدی اسكار در بخش فیلمنامه غیراقتباسی را نیز برای «جدایی» دریافت كرده است.
الكساندر مورئو مدیر فروش و بازاریابی ممنتو فیلمز كه ۵ فیلم فرهادی را فروخته، در این زمینه گفته است: مفتخریم كه این پروژه فوق العاده را از كارگردان مولف بزرگی مثل فرهادی، عرضه می نماییم. وی افزوده: او كارگردانی محكم و استاد تعلیق است كه همیشه توانسته مخاطبانش را به سینماها بكشاند. فیلمنامه این فیلم هم واقعاً اعجاب انگیز است و به مسائل معاصر جوامع مدرن ما تاكید دارد.
فرهادی یكی از ۶ فیلمسازی است كه بیشتر از یك دفعه اسكار بین المللی را دریافت كرده است.


منبع:

1398/11/24
01:47:53
itemprop="bestRating">5
4161
تگهای خبر: اطلاعات , بازی , پروژه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد