وبلاگ آفتاب

برج میلاد یا پردیس ملت؟

برج میلاد یا پردیس ملت؟

وبلاگ آفتاب: بنا به اعلام روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر، خبرنگاران و منتقدان در هنگام ثبت نام در سامانه صدور كارت، می توانند از بین برج میلاد و پردیس سینمایی ملت، یكی را بعنوان سینمای رسانه انتخاب كنند.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از خبر آنلاین، انتخاب سینمای رسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، نظرسنجی می شود و انتخاب به عهده خبرنگاران و منتقدان گذاشته خواهد شد.
روابط عمومی جشنواره ملی فیلم فجر، در همین رابطه اعلام نمود: «حسب در خواست دبیر جشنواره فیلم فجر و در امتداد احترام به نظرات اهالی رسانه، با اضافه شدن امكانی در سامانه ثبت نام، متقاضیان درخواست كارت از بین گزینه های برج میلاد و پردیس سینمایی ملت، یكی را بعنوان مكان پیشنهادی خود مشخص نمایند تا در نهایت پس از اختتام ثبت نام ها، از بین آراء خبرنگاران و منتقدان حائز شرایط دریافت كارت، سینمای اصحاب رسانه نهایی شود.
لازم به ذكر است همزمان با انتشار فهرست اسامی حائزین شرایط كارت جشنواره، گزینه پیشنهادی هر نفر قید خواهد شد.
با توجه به اعمال تغییرات در سامانه ثبت نام و اضافه شدن این دو گزینه، ثبت نام اصحاب رسانه، اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران و رسانه های دیداری (شبكه های تلویزیونی داخلی و خارجی، رسانه های تصویری فضای مجازی)، شنیداری (رادیو) برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با یك روز تاخیر از فردا (یكشنبه ۲۴ آذر) شروع می شود و تا ساعت ۲۴ شنبه ۱ دی ادامه خواهد داشت.

۵۷۵۷


منبع:

1398/09/23
22:20:17
itemprop="bestRating">5
4457
تگهای خبر: آنلاین , فضا , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد