وبلاگ آفتاب
از جشنواره های رومانی و برزیل؛

كاریكاتوریست جوان ایرانی ۲ دیپلم افتخار گرفت

كاریكاتوریست جوان ایرانی ۲ دیپلم افتخار گرفت

وبلاگ آفتاب: امیررضا تركمان رحمانی كاریكاتوریست جوان كشورمان توانست دیپلم افتخار چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیكی پیراسیكابای برزیل و جشنواره بین المللی سوسیاوا بوكووینا رومانی را دریافت كند.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، امیررضا تركمان رحمانی با یك اثر كاریكاتور چهره در چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیكی پیراسیكابای برزیل شركت كرد كه توانست دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود كند.
همچنین، كاریكاتور دیگری از تركمان رحمانی در جشنواره بین المللی سوسیاوا بوكووینا رومانی SUCEAVA BUCOVINA شایسته قدردانی اعلام گردید و دیپلم افتخار دریافت كرد.
در كارنامه هنری و حرفه ای این كاریكاتوریست جوان جوایز بسیاری دیده می شود كه همچون آنها می توان به برگزیده شدن در جشنواره بین المللی كاریكاتور و كارتون سوریه ۲۰۱۹، كسب دیپلم افتخار جشنواره بین المللی كارتون ولت هیمات آلمان ۲۰۱۹، كسب دیپلم افتخار جشنواره بین المللی سیساكو كره جنوبی ۲۰۱۸، كسب دیپلم افتخار نمایشگاه بین المللی كارتون و كاریكاتور كلانتان مالزی ۲۰۱۹، برگزیده شدن در جشنواره بین المللی كاریكاتور و كارتون هومور گالاریت كشور ایتالیا ۲۰۱۹ و... اشاره نمود.
آثار كاریكاتور او همینطور در نمایشگاه هایی كه در جریان برگزاری این جشنواره ها برگزار می گردد به نمایش درآمده است. این ۲ جشنواره تیر و مرداد امسال برگزار شدند اما جوایز این هنرمند اخیرا به وی تحویل داده شده اند.


منبع:

1398/06/19
12:05:33
itemprop="bestRating">5
4202
تگهای خبر: جهان , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
امیررضا ترکمان:
لطفا جهت حذف این خبر با ایمیل بنده در ارتباط باشید
باتشکر
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد