وبلاگ آفتاب
در قالب یك فیلم مستقل؛

دواین جانسون این دفعه به تنهایی به دنیای سریع وخشمگین بازمی گردد

دواین جانسون این دفعه به تنهایی به دنیای سریع وخشمگین بازمی گردد

به گزارش وبلاگ آفتاب، بازیگر فیلمهای اکشن بار دیگر در نقش لوک هابز در فیلمی مستقل از دنیای سریع و خشمگین ظاهر می شود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، دواین جانسون با یک فیلم مستقل جدید به دنیای «سریع و خشمگین» باز می گردد و بار دیگر نقش خویش را بعنوان لوک هابز تکرار می کند.
یونیورسال پیکچرز ساخت این پروژه را روز گذشته پنجشنبه اعلام نمود. کریس مورگان که از همکاران قدیمی مجموعه فیلمهای «سریع و خشمگین» است فیلمنامه این فیلم هنوز بدون عنوان را نوشته است. در رابطه با جزئیات داستان چیزی گفته نشده اما افراد آشنا گفتند فیلم جدید بین وقایع فیلم تازه اکران شده «سریع ایکس» و فیلم قسمت بعدی آنکه سال ۲۰۲۵ اکران می شود، خواهد بود.
جانسون که گفته بود به فیلمهای «سریع و خشمگین» برنمی گردد به شکل غیرمنتتظره ای در فیلم دهم که هنوز درحال اکران است، در نقش هابز، مامور سرویس امنیتی دیپلماتیک، در صحنه ای از فیلم بازی کرد.
جانسون فیلم جدید را همراه دنی گارسیا و هیرام گارسیا و هم کمپانی تولید فیلم وین دیزل و سامانتا وینسنت تولید می کند.
مورگان فیلم نامه نویس «سریع و خشمگین: هابز و شاو» و «سرنوشت خشمگین» هم بود. وی همینطور فیلمنامه و تهیه کنندگی اجرایی پنجمین، ششمین و هفتمین فیلم این مجموعه را برعهده داشت.
پیش از این اسپین اف «هابز و شاو» در دنیای «سریع و خشمگین» با تمرکز بر دو شخصیت جانسون و جیسون استاتهام ساخته شده بود، ولی فیلم جدید ربطی به آن نخواهد داشت.
«سریع ایکس» به کارگردانی لوییس لتریه در ماه می با افتتاحیه ۳۲۰ میلیون دلاری در جهان اکران شد و دومین افتتاحیه بزرگ جهانی سال ۲۰۲۳ را به نام خود کرد.
دواین جانسون بازگشت هابز را با ویدیویی که در شبکه های اجتماعی منتشر نمود با این شرح اعلام نمود: واکنش های شما در سراسر دنیا به بازگشت هابز در «سریع ایکس» ما را متحیر کرد. فیلم بعدی از دنیای «سریع و خشمگین» که قانون گذار افسانه ای را در آن خواهید دید، فیلمی در رابطه با هابز خواهد بود که بعنوان فصلی تازه و جدید برای «سریع ایکس: بخش ۲» عمل می کند.
جانسون اضافه کرد: تابستان پیش وین دیزل و من تمام گذشته را پشت سر گذاشتیم. ما با برادری و عزم راسخ ادامه می دهیم و همیشه مراقب این مجموعه، شخصیت ها و طرفدارانی هستیم که دوستشان داریم. من حرفه ام را بر طبق این استراتژی که «اول مخاطب» بنا کرده ام و این همیشه ستاره شمالی راهنمای من خواهد بود.
جانسون در پروژه بعدی اش برای فیلم زنده «موآنا» برای دیزنی بازی خواهد نمود.


منبع:

1402/03/12
13:47:55
itemprop="bestRating">5
151
تگهای خبر: بازی , پروژه , جهان , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد