وبلاگ آفتاب
با شعری از بهمن محمدزاده؛

تک آهنگ سیستان به خوانندگی محمد معتمدی

تک آهنگ سیستان به خوانندگی محمد معتمدی

به گزارش وبلاگ آفتاب، تک آهنگ سیستان عنوان یکی از تازه ترین قطعات منتشرشده به خوانندگی محمد معتمدی است که با شعری از بهمن محمدزاده و آهنگسازی افشین عزیزی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.


دریافت 9 MB
به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، «سیستان» عنوان یکی از تازه ترین آثار انتشار یافته به خوانندگی محمد معتمدی است که اخیرا پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
بهمن محمدزاده شاعر، افشین عزیزی آهنگساز و تنظیم کننده، یونس دهمرده مدیر پروژه، حامد غلامی عکاس، کیارش کاویان طراحی کاور عوامل اجرایی تک آهنگ «سیستان» را می سازند.
در توضیحات تکمیلی این قطعه آمده است:
«منطقه سیستان به علت بعضی از مشکلاتی که در زمینه حق آبه این منطقه پدید آمده، خشکسالی بی سابقه ای را سپری می کند. به صورتی که علاوه بر نابودی کشاورزی منطقه، مردم شریف این ناحیه هم از داشتن آب آشامیدنی سالم هم محروم مانده اند.
محمد معتمدی در جهت پشتیبانی از مردم عزیز سیستان برای این آهنگ هیچ دستمزدی دریافت نکرده است. ضمن این که بخشی از هزینه های تولید این اثر هم توسط مدیریت وقت دانشگاه زابل پرداخت شده است.»
تک آهنگ «سیستان» با مجوز شماره ۳۰۰۰۰۳۱-۱۴۰۱۸۱۶ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ۳۸۶۶۷ کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران انتشار یافته است.


منبع:

1402/03/07
11:11:01
itemprop="bestRating">5
220
تگهای خبر: پروژه , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد