وبلاگ آفتاب
در گزارش وبلاگ آفتاب مطرح شد؛

بوفالوی آمریکایی نیازمند تبلیغات است

بوفالوی آمریکایی نیازمند تبلیغات است

وبلاگ آفتاب: یکی از کارگردان های نمایش بوفالوی آمریکایی که در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است تاکید کرد این اثر نمایشی و در کل اجراهای تئاتر نیازمند تبلیغات گسترده برای جذب مخاطب است.



صالح حسینی که به همراه هانیه رحیمی کارگردانی مشترک نمایش «بوفالوی آمریکایی» را که این روزها در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است بر عهده دارد، درباره ی اجرای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر اظهار داشت: این اثر نمایشی را از ۱۰ اردیبهشت در پردیس تئاتر تهران روی صحنه برده ایم و مقرر است اجرای عمومی اثر تا ۲۹ اردیبهشت ادامه داشته باشد. امیدواریم در صورت استقبال مخاطبان اجرا را تمدید نماییم.
وی درباره ی وضعیت فعلی استقبال مخاطبان از اجرای «بوفالوی آمریکایی»، اظهار داشت: به سبب این که تازه اجرای نمایش شروع شده و از طرف دیگر پردیس تئاتر تهران نیز با فاصله از مرکز شهر قرار دارد هنوز استقبال خوبی از نمایش نشده است. امیدواریم بتوانیم با تبلیغات در سطح شهر و همین طور سامانه فروش بلیت این وضعیت را بهبود ببخشیم.
حسینی درباره ی هزینه های تولید این اثر نمایشی باتوجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه و تئاتر، تصریح کرد: پردیس تئاتر تهران با ما همکاری کرد و قرارداد درصدی با ما بست. در زمینه لباس و دکور هم با وسایلی که در اختیار داشتیم، امور را به سرانجام رساندیم. بیشترین هزینه ما روی تبلیغات نمایش است تا بتوانیم در جذب مخاطب موفق باشیم.
وی درباره ی انتخاب و اجرای نمایش «بوفالوی آمریکایی» اثر دیوید ممت، توضیح داد: به همراه هانیه رحیمی قصد داشتیم در قالب کارگردانی مشترک اثری را روی صحنه ببریم. نمایشنامه های مختلفی را خواندیم و از آنجا که مسترکلاس دیوید ممت را دیده بودم که در آن درباره ی نمایشنامه «بوفالوی آمریکایی» و خاصیت های اثر صحبت کرده بود، متن را خواندم و پیشنهاد دادم. در نتیجه حدود ۶ ماه پیش تمرین های نمایش را شروع و کار را به اجرا رساندیم.
این هنرمند تئاتر درباره ی اجرای آثار نمایشی در وضعیت اقتصادی و فضای موجود در جامعه، تاکید کرد: ما تئاتری ها کارمان تئاتر است. به غیر از منبع درآمد، اگر تئاتر کار نکنیم کار دیگری نمی توانیم انجام دهیم. مانند این است که از یک نویسنده قلم اش را بگیریم، دیگری کاری نمی تواند انجام دهد. تئاتر کار کردن یک وظیفه و به صورتی یک الزام برای ما است.
حسینی در انتهای سخنان خود اشاره کرد: نمایش «بوفالوی آمریکایی» و در کل اجراهای تئاتر نیازمند حمایت و تبلیغات هستند و اگر تبلیغات به خوبی صورت گیرد اتفاقات خوبی رقم می خورد.
هانیه رحیمی، امیرمهدی انصاری، صالح حسینی و میثم رجایی زاده بازیگران نمایش «بوفالوی آمریکایی» هستند که توسط آراز بارسقیان ترجمه شده است.

1402/02/13
10:29:09
itemprop="bestRating">5
569
تگهای خبر: اقتصاد , بازی , تبلیغات , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد