وبلاگ آفتاب

امکان حذف اضطراری برای دانشجویان دانشگاه شریف

امکان حذف اضطراری برای دانشجویان دانشگاه شریف

وبلاگ آفتاب: با بیان معاونت آموزش دانشگاه صنعتی شریف، دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی این دانشگاه می توانند نسبت به حذف اضطراری تک درس اقدام نمایند.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، بر این اساس دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه شریف می توانند از روز شنبه ۲۶ آذر تا ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۲ دی ماه با مراجعه به سامانه آموزش نسبت به حذف اضطراری تک درس اقدام نمایند.
باتوجه به تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده برای این نیم سال، دانشجویان مقطع کارشناسی شریف استثنائا مجازند علاوه بر حذف عادی یک درس با رعایت کف واحد، یکی دیگر از دروس ثبت نامی خودرا شامل دروس نظری و عملی بدون رعایت کف واحد حذف نمایند.
همین طور باتوجه به تغییر یک هفته ای زمان امتحانات، انتهای بازه حذف اضطراری از ۵ دی ماه در تقویم اولیه آموزشی دانشگاه صنعتی شریف به ۱۲ دی ماه گسترش یافته است. این مهلت غیر قابل تغییر بوده و به درخواست های رسیده بعد از این تاریخ، شامل درخواست های حذف عادی و یا درخواست های حذف با تسهیلات ترتیب اثر داده نخواهد شد.
در وضعیت لازم جهت حذف اضطراری تک درس برای دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف آمده است: دانشجویانی می توانند مبادرت به حذف اضطراری یک درس نظری کنند که دروس باقیمانده آنها از حد نصاب لازم (۱۲ واحد در مقطع کارشناسی، ۸ واحد در مقطع کارشناسی ارشد و ۶ واحد در مقطع دکتری) کمتر نشود.
دانشجویانی که یکی از دروس آنها به دلیل عدم رعایت مقررات، توسط آموزش دانشگاه حدف سیستمی شده باشد، مجاز به حذف تک درس عادی نیستند.




منبع:

1401/09/23
12:06:02
itemprop="bestRating">5
510
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , سیستم , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد