وبلاگ آفتاب

شناسایی و خلق ایده های نوآورانه اجتماعی در رویداد پارک شهید بهشتی

شناسایی و خلق ایده های نوآورانه اجتماعی در رویداد پارک شهید بهشتی

وبلاگ آفتاب: رویداد بوتکمپ نوآور اجتماعی با هدف خلق ایده های نوآورانه در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی شروع کرد و به مدت 13 هفته ادامه دارد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، نخستین جلسه "بوتکمپ" نوآور اجتماعی با سرفصل "نواوری اجتماعی و کارافرینی در عمل" از روز چهارشنبه ۲۶ مرداد شروع به کار کرد و در ایام چهارشنبه و به مدت ۱۳ هفته ادامه خواهد داشت.
این رویداد در امتداد خلق ایده های نوآورانه و کمک به سازمان های مردم نهاد جهت حل مسائل پیچیده سازمانی و مدیریتی با نگاه کارآفرینانه و درآمدزا در دوبخش تدریس مباحث تخصصی حوزه نوآوری اجتماعی و انتقال تجربه کارآفرینان و صاحبان تجربه این حوزه توسط پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد.
"بوتکمپ"، به دوره های فشرده ای گفته می شود که طی آن افراد دانش و مهارت های لازم برای ورود به بازار کار را به دست می آورند. به دانش آموختگان فعال در بوتکمپ نوآور اجتماعی گواهی مهارت آموزی و سایر دانش آموختگان گواهی حضور اعطا می شود.
همچون سرفصل های اصلی این "بوتکمپ" می توان به کشف ایده ها و عملیاتی کردن آن، مسائل اجتماعی کشور، اثرگذاری اجتماعی و ارزیابی آن، ارزش مشترک، طرح کسب وکار و تامین مالی و مدلهای درآمدی و بازاریابی کسب و کارهای اجتماعی اشاره نمود.
دکتر علی اصغر سعدآبادی رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی در نخستین جلسه از این "بوتکمپ" با اشاره به سختی ها و مشکلات کار در عرصه نوآوری اجتماعی اظهار داشت: همه طرح های فناورانه به موفقیت منجر نمی گردد و شکست هم جزیی از کار است. بدین سبب باید مصمم و امیدوار با عزمی راسخ بدنبال حل چالش ها و ارائه راهکارهایی پایدار برای مسایل بود.



1401/05/27
12:59:40
itemprop="bestRating">5
520
تگهای خبر: دانشگاه , سازمان , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد