وبلاگ آفتاب
از جمعه روی آنتن می رود؛

پخش 2 سریال تا ثریا و افرا از شبکه تماشا

پخش 2 سریال تا ثریا و افرا از شبکه تماشا

به گزارش وبلاگ آفتاب، شبکه تلویزیونی تماشا برای مخاطبان خود در تابستان دو سریال تلویزیونی تا ثریا به کارگردانی سیروس مقدم و افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی را تدارک دیده است.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا؛ سریال تلویزیونی«تا ثریا» به کارگردانی سیروس مقدم، مقرر است از جمعه ۲۰ مرداد روی آنتن شبکه تماشا می رود.
داستان این سریال که در سال ۱۳۹۰ ساخته شده در باره زن میانسالی به نام ثریا (آزیتا حاجیان) که پانزده سال پیش شوهر خویش را از دست داده است، در بیمارستانی مشغول به پرستاری است. او با سرهنگ (همایون ارشادی) که یکی از بیمارها بوده است، آشنا می شود و بعد از درمان او، پنهانی با یکدیگر ازدواج می کنند. او مبلغ هنگفتی را به پسر سرهنگ (مهران احمدی) قرض می دهد و قرار می شود که سود پول را هم از او بگیرد ….
آزیتا حاجیان، همایون ارشادی، مهران احمدی، هومن سیدی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، حسین مهری، ارسلان قاسمی، میرطاهر مظلومی، پوراندخت مهیمن، مریم بوبانی، مجید سعیدی و حمیدرضا هدایتی همچون بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.
سریال تا ثریا هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تماشا پخش می شود و در ساعت ۵، ۱۱ و ۱۷ هم می توانید تکرار آنرا ببینید.
مجموعه تلویزیونی «افرا» هم از روز جمعه (۲۱ مرداد ۱۴۰۱)، جایگزین سریال «یلدا» در شبکه تماشا می شود.
این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است.
داستان سریال در رابطه با محیط بانی است که خواهرش عاشق فردی بنام پیمان می شود. او که از این ماجرا آگاه می شود.
مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید، روزبه حصاری، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی و سارا باقری همچون نقش آفرینان سریال اند.
سریال «افرا» هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش می شود و در ساعات ۲ بامداد، ۸ بامداد و ۱۴ روز بعد تکرار آن روی آنتن می رود.


منبع:

1401/05/20
21:37:16
itemprop="bestRating">5
478
تگهای خبر: بازی , درمان , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد