وبلاگ آفتاب
پس از فیلم اوكجا ؛

همکاری مجدد داریوش خنجی با بونگ جون هو در میکی 7

همکاری مجدد داریوش خنجی با بونگ جون هو در میکی 7

داریوش خنجی برای فیلمبرداری فیلم بعدی بونگ جون هو با عنوان میکی ۷ انتخاب گردید.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از آسوشیتدپرس، در آخرین توییتی که برای بروزرسانی اخبار فیلم «میکی ۷» جدید ترین فیلم بونگ جون هو انتشار یافته است از همکاری داریوش خنجی برای فیلمبرداری این فیلم اطلاع داده اند.
بونگ جون هو فیلم جدیدش «میکی۷» را مقرر است با رابرت پتینسون بعنوان بازیگر اصلی از آگوست (مرداد) جلوی دوربین ببرد. مارک رافلو، تونی کولت و نایومی اکی دیگر بازیگران این فیلم هستند.
«میکی ۷» که جدید ترین فیلم بونگ جون هو بعد از ساخت فیلم تحسین شده «انگل» است با اقتباس از رمان علمی-تخیلی «میکی۷» نوشته ادوارد اشتون ایجاد می شود.
داریوش خنجی که فیلمبردار فیلمهای تحسین شده ای چون «هفت» بوده پیش از این در فیلم «اوکجا» بونگ جون هو با وی همکاری کرده بود.
گفته شده «میکی ۷» که نگاهی به فیلمهای «مریخی» و سریال «ماده سیاه» دارد درباره کارمندی دارای تاریخ مصرف است که به یک سیاره یخی جهت بررسی فرستاده شده اما برخلاف موارد قبلی این دفعه حاضر نیست بمیرد و جایش را با «میکی ۸» که کلون خودش است، عوض کند.
«الماس های تراش نخورده» همچون فیلم هایی است که خنجی فیلمبرداری کرده است. وی که فیلمبردار «زمان آرماگدون» هم بوده ماه پیش مسترکلاسی در جشنواره کن برگزار کرد.
تولید «میکی ۷» از آگوست تا دسامبر در بریتانیا انجام می شود تا فیلم جدید بونگ جون هو به جشنواره کن ۲۰۲۳ برسد.
این فیلم پس از «اوکجا» باردیگر به زبان انگلیسی ایجاد می شود.
«میکی ۷» بار دیگر با همکاری «پلان بی» برد پیت بعنوان تهیه کننده ایجاد می شود. این کمپانی تهیه کننده «اوکجا» در سال ۲۰۱۷ بود.


منبع:

1401/04/10
13:18:12
itemprop="bestRating">5
545
تگهای خبر: بازی , دوربین , سیاره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد