وبلاگ آفتاب

نمایش ویدئوآرت هایی از دغدغه هنرمندان جوان ایرانی در ماه مهر

نمایش ویدئوآرت هایی از دغدغه هنرمندان جوان ایرانی در ماه مهر

به گزارش وبلاگ آفتاب نمایشگاه گروهی ویدئوآرت آپگرید ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در گالری ماه مهر برگزار می گردد.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مهر، «آپگرید» پروژه ای از شهرام انتخابی است كه با حمایت مؤسسه ماه مهر و فكتوری تی تی شكل گرفته و آناهیتا آقاطاهر، رجا بهروش، ندا تبریزی، ساناز خداداد، نازنین زادمهر، اشكان شكری، نگار عالمزاده گرجی و پدیده فرزان، هنرمندان شركت كننده در آن هستند.
شهرام انتخابی در قسمتی از استیتمنت این نمایشگاه آورده است: «آپ گرید» پروژه ای است كه آغازش با مروری بر تاریخ ویدئو و جدیدترین تحولات هنر معاصر، در سطح بین المللی همراه بوده است. شكل گیری گروه های پژوهشی كیوریتوری و طی مراحل پیش تولید ویدئوآرت، برای نمایشگاهی متكی به انسجام و پیوستگی و حفظ هماهنگی ایده های هنرمندان، مسیری بود كه در مؤسسه ماه مهر طی شده است. این آثار در یك استودیوی فیلمبرداری و همینطور مناطق مختلف شهر، تولید شده و در نهایت، آثار منتخب به نمایش گذارده می شود. هدف از برگزاری رویداد «آپگرید» نمایش دغدغه ها و مشغولیات ذهنی هنرمندان جوان ایرانی است كه می توان آنرا یك «عكس فوری» از آنچه در حال وقوع است، دانست. آثار این هنرمندان، از یك طرف به جنبه های هویتی می پردازد و از سویی دیگر، «تقابل با موضوعات معاصر» را نشان داده است.
همچنین جلسه نشست و گفتگو پیرامون این نمایشگاه با حضور شهرام انتخابی، بهنام كامرانی و شهاب میرزائیان روز یكشنبه ۲۴ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در گالری ماه مهر انجام می شود.
نمایشگاه ویدئوآرت «آپگرید» ۲۲ تا ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ در گالری ماه مهر به نشانی خیابان آفریقا، كوچه نیلوفر، پلاك ۷ برپاست.

1398/06/17
17:48:35
itemprop="bestRating">5
4403
تگهای خبر: پروژه , پژوهش , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد