وبلاگ آفتاب

پذیرش تیم های ایران در نمایشگاه و جشنواره سوئیس ۲۰۲۲

پذیرش تیم های ایران در نمایشگاه و جشنواره سوئیس ۲۰۲۲

به گزارش وبلاگ آفتاب تیم فناوری و نوآوری ایران با دو طرح در چالش نوآوری دانشگاه ام آی تی امریکا و چالش نوآوری و مسابقات اختراعات و نوآوری سوئیس و نمایشگاه اختراعات سوئیس ۲۰۲۲ پذیرش شدند.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، تیم فناوری و نوآوری ایران در چالش نوآوری دانشگاه ام آی تی امریکا و چالش نوآوری و مسابقات اختراعات و نوآوری سوئیس و نمایشگاه اختراعات سوئیس ۲۰۲۲ پذیرش شده است و به نمایندگی از کشورمان در این رویدادهای جهانی حضور دارد و با نوآوران دیگر کشورها رقابت می کند.
نمایشگاه اختراعات سوئیس یکی از معتبرترین جشنواره های جهانی در حوزه اختراعات و نوآوری جهان است که هر ساله در ماه مارس در ژنو سوئیس برگزار می گردد که بیشتر از هزاران اختراع در ده ها کشور پس از پذیرش نهایی وارد رقابت می شوند.
این رویداد در کنار نمایشگاه تخصصی اختراعات ژنو که نخستین نمایشگاه در جهان در این حوزه می باشد، با حمایت سازمان مالکیت فکری جهانی، دولت فدرال سوئیس و کنفدراسیون سوئیس و مراکز و دانشگاه های معتبر این کشور و دیگر سازمان های جهانی نوآوری و پژوهش و اختراعات در پایتخت این کشور برگزار می گردد.
مدال اختراعات وایپو در این رویداد معتبر که با داوری همراه می باشد، به بهترین اختراعات و نوآوران داده می شود، این مدال و جایزه یکی از معتبرترین و بزرگترین جوایز اختراعات علمی جهان است که توسط سازمان مالکیت فکری جهانی به سه طرح برتر داده می شود.
چالش جهانی نوآوری ام آی تی توسط دانشکده فناوری و دانشگاه ام آی تی و با همکاری و حمایت سازمان های جهانی الان (ماه مارس سال ۲۰۲۲) درحال برگزاری است. این رقابت به منظور مرتفع ساختن چالش ها و مشکلاتی که توسط جامعه جهانی در خیلی از کشورها وجود دارد، شناسایی می شود. راهکارهای این رقابت ها تا کنون برای بیشتر از ۱۲۰ میلیون نفر در جهان اجرا شده است.
این رویداد معتبر با داوری طرح ها و چاره ها که حتما باید بوسیله ی یک تیم عرضه شود، بعد از پذیرش چاره ها با انتشار بر روی سایتی، زمینه ای جهت کمک به آماده سازی بیزینس مدل و بیزینس پلن های جهانی برای آن چاره فراهم خواهد شد. ازاین رو تیم ها می توانند در این رقابت برای جایزه نقدی که تا یک میلیون دلار است، رقابت کنند.
تمامی این رویدادها در ماه مارس از ۱۲ تا ۳۰ مارس به همراه چالش نوآوری سوئیس برگزار می گردد و طرح ها باید به صورت استارت آپ هایی که بازار هدف خویش را شناسایی کرده اند و در مرحله پایلوت هستند، در ژنو سوئیس عرضه شوند.
در رویداد سال جاری تیم هایی از ایران پذیرش شدند که شامل امیر پویا دانشوریان، سید پارسا علوی، محمدجواد پاپی زاده، مهدی شهبازی، سید آریا علوی، امیرپارسا دانشوریان و امیرعباس محمدی کوشکی هستند که در این رقابت پذیرفته شدند.
پروژه سامانه ها و دستگاههای ارزیابی و پایش بیمار با کارت هوشمند سلامت و پروژه بیمارستان هوشمند که برای مرتفع ساختن مشکلات زیر ساختی در حوزه بهداشت و درمان تحقیق و پژوهش و طراحی شده است، از طرح های این تیم است.
پروژه بیمارستان هوشمند از قطع درختان برای چاپ دفترچه های بیمه و کاغذ و پرونده های کاغذی در حوزه سلامت و درمان جلوگیری می کند و صرفه اقتصادی بسیاری را برای مردم و دولت و مراکز درمانی به همراه دارد. در دسترس بودن سریع اطلاعات، امنیت بالای اطلاعات پزشکی افراد، پیشگیری از تجویز داروها و آزمایشات تکراری و پیشگیری از سوءاستفاده های نسخه دارو توسط افراد از مزایای این طرح است.
تشخیص بهتر و سریع پزشک با عنایت به دیتاهای موجود در سامانه بیمار از دیگر مزایا به حساب می آید.
این تیم ها همزمان با حضور و داوری در رقابت ها مراحل ثبت شرکت، تیم سازی و آماده سازی طرح های خود و شناسایی بازار در ایران را انجام داده اند و در نهایت به مراکز رشد معرفی گشتند. پذیرش در مرکز رشد بعنوان واحد فناور که بتوان از حمایت های این بخش جهت ادامه دادن و رفتن به سمت دانش بنیان شدن برخوردار شد، نقشه راه این تیم ها است.



1400/12/23
12:19:24
itemprop="bestRating">5
568
تگهای خبر: اطلاعات , اقتصاد , بازی , پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد