وبلاگ آفتاب
نبرد غول های استریم؛

هیولاها به صفحه تلویزیون می آیند

هیولاها به صفحه تلویزیون می آیند

به گزارش وبلاگ آفتاب دنیای هیولایی گودزیلا که تاکنون روی پرده های سینما بود حالا مقرر است در یک همکاری بزرگ وارد صفحه کوچک هم بشود تا نبرد بین غول های برنامه های آنلاین را داغ تر کند.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از هالیوود ریپورتر، اپل تی وی پلاس با استودیوی لجندری شریک شده تا یک سریال لایو اکشن اوریجینال بر پایه گودزیلا و کایجوها بسازد.
این سریال توسط کریس بلک تهیه می شود که سازنده سریال «پیشتازان فضا: اینترپرایز» و سریال «دورافتاده» رابرت کرکمن بود. مت فرکشن که بیشتر از همه به خاطر آثار برنده جوایز مختلف خود در عرصه کمیک بوک ها همچون «هاک آی» مارول کمیکس شناخته می شود، دیگر تهیه کننده سریال خواهد بود.
لجندری از فیلم سال ۲۰۱۴ «گودزیلا» مشغول ساخت فیلم هایی درباره دنیای این هیولاها بوده است. پس از فیلم اول، این شرکت یک دنیای سینمایی هیولایی درست کرد که کونگ و تایتان ها هم به آن راه یافتند.
فیلم های این دنیای سینمایی شامل «کونگ: جزیره جمجمه» سال ۲۰۱۷، «گودزیلا: سلطان هیولاها» سال ۲۰۱۹ و «گودزیلا مقابل کونگ» سال ۲۰۲۱ می شود. روی هم رفته آنها نزدیک به ۲ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخته اند.
به گفته اپل، داستان سریال جدید بعد از نبرد بزرگ بین گودزیلا و تایتان ها به وقوع می پیوندد که سان فرانسیسکو را تخریب کرد و به همه نشان داد هیولاها واقعی هستند. داستان آنها درباره یک خانواده است که رازهای دفن شده اش را کشف می کند و متوجه ارتباطش با سازمان «مانارک» می شود که کارش شکار هیولاهاست.
این سریال جدید ترین ورودی علمی تخیلی در مجموعه استریمرهایی است که می خواهند محتوای منظره محور بیرون دهند. اپل از همین حالا سریال «بنیاد»، درام علمی تخیلی «اشغال» و سریال آخرالزمانی «ببین» با بازی جیسون موموآ را در برنامه دارد.


منبع:

1400/11/01
12:07:24
itemprop="bestRating">5
771
تگهای خبر: آنلاین , اپل , بازی , جهان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد