وبلاگ آفتاب

امروز، آخرین فرصت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

امروز، آخرین فرصت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

به گزارش وبلاگ آفتاب مهلت داوطلبان برای ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی امروز آخر می یابد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ که برپایه کارنامه صادره از جانب سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند و علاقمند به انتخاب رشته/محل های دایر در این دانشگاه هستند، می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته تا آخر وقت امروز پنج شنبه ۳۰ دیماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.
مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان سفارش کرده که ابتدا با رفتن به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و بعد از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.
داوطلبان لازم است بعد از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خویش را تهیه کرده و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.
پیش ازاین، آخرین فرصت برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد که از روز شنبه ۲۵ دیماه شروع شده بود، روز ۲۷ دیماه اعلام شده که این مهلت تا امروز پنجشنبه ۳۰ دیماه تمدید گردید.




منبع:

1400/10/30
10:43:24
itemprop="bestRating">5
608
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد