وبلاگ آفتاب

اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بر مبنای سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور

اعلام جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد بر مبنای سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور

زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی بر مبنای سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید و بر این اساس ثبت نام پذیرفته شدگان از ۲۶ دیماه شروع می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی بر مبنای سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از ۲۶ دیماه تا ۲ بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت نام و پذیرش غیرحضوری به سیستم گلستان دانشگاه به نشانی reg.pnu.ac.ir رجوع کنند.
جزئیات نحوه پذیرش به صورت کامل بر روی سیستم گلستان اطلاع رسانی شده و هر دانشجو می تواند با شناسه کاربری که در سیستم گلستان شرح داده شده و رمز عبور که کد ملی است، وارد سیستم شده و برای ثبت نام اقدام نماید.
پس از تکمیل مراحل ثبت نام، دانشجویان باید از ۲۷ دیماه تا ۴ بهمن ماه ۱۴۰۰، برای تشکیل پرونده فیزیکی و ثبت پذیرش نهایی به مرکز قبولی خود رجوع کنند. دانشجو بعد از رجوع حضوری شماره دانشجویی دریافت می کند و از تاریخ ۲ بهمن ماه می تواند به سیستم گلستان مراجعه نموده و با درج شماره دانشجویی خود بعنوان شناسه کاربری و شماره شناسنامه بعنوان گذرواژه، نسبت به انتخاب واحد اقدام نماید.
طبق اعلام دانشگاه پیام نور، کلیه دانشجویان پیش از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند که نحوه پرداخت شهریه هم به صورت کامل در صفحه نخست سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی reg.pnu.ac.ir اطلاع رسانی شده است. دانشجویان بعد از پرداخت شهریه باید برای ثبت نام اصلی و برای انتخاب واحد اقدام نمایند.




منبع:

1400/10/25
14:03:25
itemprop="bestRating">5
831
تگهای خبر: دانشگاه , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد