وبلاگ آفتاب
تهیه كننده بنیامین با مهر مطرح كرد؛

شرایط دشوار رقابت برای 3 فیلم كودك و نوجوان

شرایط دشوار رقابت برای 3 فیلم كودك و نوجوان

به گزارش وبلاگ آفتاب مصطفی مزرعتی حسن آبادی تهیه كننده انیمیشن سینمایی بنیامین اعتقاد دارد اكران همزمان این فیلم با دو فیلم كودك و نوجوان دیگر شرایط اكران را برای هر یك از این فیلم ها سخت تر كرده است.



مصطفی مزرعتی حسن آبادی تهیه كننده انیمیشن سینمایی «بنیامین» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فضای رقابتی اكران فیلم های كودك و نوجوان در فصل پاییز امسال اظهار داشت: اكران همزمان ۳ فیلم كودك و نوجوان در سینماها، شرایط را برای هر یك از فیلم ها سخت می كند اما ما سعی كردیم با برنامه ریزی های تبلیغاتی كه انجام دادیم بتوانیم اكران خوبی را برای «بنیامین» رقم بزنیم.
وی اضافه كرد: ما از مدت ها قبل برای اكران «بنیامین» در این زمان برنامه ریزی كرده بودیم ولی شرایط سینما ایران اینگونه نیست كه بتوان به راحتی شرایط مساعدی برای اكران یك فیلم كودك و نوجوان فراهم نمود، به خصوص اگر فیلم اولی باشیم و بخواهیم با افراد با نفوذ سینما رقابت نماییم.
تهیه كننده انیمیشن سینمایی «بنیامین» خاطرنشان كرد: ما مجبور شدیم فیلممان را در گروه آزاد اكران نماییم و ریسك این كار را بپذیرم. امیدواریم كودكان و والدینشان و همینطور مدارس از این فیلم استقبال كنند و بتوانیم خاطره خوبی را برای بچه ها رقم بزنیم. انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» هم با شرایط مشابه وضعیت فعلی ما اكران شد و توانست تاریخ ساز شود. البته در مورد اكران همزمان ۳ فیلم كودك و نوجوان، فكر می كنم نخستین بار در تاریخ سینمای ایران باشد.

حسن آبادی در ادامه درباره شرایط سرگروه گرفتن فیلم های كودك و نوجوان اظهار داشت: طبق آخرین مصوبه شورایعالی اكران در سال ۹۷، همه سرگروه های سینمایی باید در طول سال حداقل یك فیلم كودك اكران كنند اما این مورد هم اكنون عملی نشده است و تنها بعضی از سرگروه های سینمایی مبادرت به این كار كرده اند.
وی در انتها اظهار نمود: مسؤلان سینمایی كشور برای احیای سینمای كودك و ترغیب خانواده ها برای انتخاب سینما بعنوان یك تفریح سالم برای فرزندانشان باید بیشتر تلاش كنند. راه اندازی یك پخش تخصصی كودك، تعیین یك سرگروه ویژه فیلم های كودك و نوجوان و همینطور مناسب سازی قیمت بلیت های سینما برای خانواده ها و كودكان می تواند سرفصل هایی خوبی برای بهبود شرایط اكران فیلم های كودك باشد.
در خلاصه داستان «بنیامین» آمده است: خرابكاری آشر، دوست بامزه اما دست و پا چلفتی بنیامین سبب اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می شود. «بنیامین» تصمیم می گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر...
انیمیشن سینمایی «بنیامین» شهریور ماه امسال با حضور در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های كودكان و نوجوانان مورد استقبال كودكان و خانواده ها قرار گرفت و توانست جایزه بهترین پویانمایی این جشنواره را كسب كند.
اكران عمومی انیمیشن «بنیامین» همزمان با دو فیلم «تورنادو» و «منطقه پرواز ممنوع» بعنوان سه فیلم مختص كودكان و نوجوانان از چهارشنبه هفته گذشته شروع شده است.


منبع:

1398/08/18
14:59:11
itemprop="bestRating">5
4442
تگهای خبر: تبلیغات , فضا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد