وبلاگ آفتاب
مهران ملكوتی :

جنگ جهانی سوم در شمال ادامه دارد

جنگ جهانی سوم در شمال ادامه دارد

به گزارش وبلاگ آفتاب مهران ملکوتی صدابردار فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی از ادامه تصویربرداری این پروژه در شمال اطلاع داد.


مهران ملکوتی صدابردار و صداگذار سینما و تلویزیون که این روزها بعنوان صدابردار در پروژه سینمایی «جنگ جهانی سوم» حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این روزها مشغول صدابرداری جدید ترین پروژه سینمایی هومن سیدی با نام «جنگ جهانی سوم» هستم و تا امروز بخش هایی از این فیلم جلوی دوربین رفته است.
وی بیان نمود: این فیلم نسبت به دیگر پروژه های سینمایی و سریالی که هومن سیدی تا امروز جلوی دوربین برده، بسیار متفاوت می باشد و فکر می کنم این کارگردان در «جنگ جهانی سوم» به یک بلوغ بسیار خوبی رسیده است.
ملکوتی افزود: این پروژه هم اکنون در شمال درحال فیلمبرداری است. من پیش از این در پروژه شبکه نمایش خانگی «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان همکاری داشتم که با آخر این سریال، به گروه «جنگ جهانی سوم» ملحق شده ام.
ملکوتی در انتها اظهار داشت: خوشبختانه با افزایش تولید سریال در پلت فرم ها، خیلی از عوامل سینمایی مشغول به کار هستند و این مسئله سبب شادمانی است. البته همین افزایش تولید در پلت فرم ها، مشکلاتی را برای تولیدات سینمایی به همراه داشته است، بگونه ای که بعضی از فیلمسازان برای پیدا کردن عوامل کمی در تنگنا بودند.
فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» جدید ترین پروژه سینمایی هومن سیدی به حساب می آید که تهیه کنندگی آنرا هم برعهده دارد. در این پروژه بازیگرانی چون محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف الله سیفی و حاتم مشمولی حضور دارند.
همچنین در خلاصه داستان فیلم آماده است: «من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم…»


منبع:

1400/09/13
16:08:57
itemprop="bestRating">5
962
تگهای خبر: بازی , پروژه , جهان , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد