وبلاگ آفتاب
با وجود اكران همزمان آنلاین؛

صدرنشینی تل ماسه در آمریکای شمالی با فروش ۳۳ میلیون دلاری

صدرنشینی تل ماسه در آمریکای شمالی با فروش ۳۳ میلیون دلاری

به گزارش وبلاگ آفتاب فیلم علمی تخیلی با وجود اکران همزمان آنلاین عملکرد خوبی در سینماها داشت.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، انتظار می رود فیلم «تل ماسه» ساخته شرکتهای وارنر برادرز و لجندری تا آخر امروز فروش آخر هفته افتتاحیه خویش را به ۳۳ میلیون دلار برساند و در صدر باکس آفیس آمریکای شمالی قرار بگیرد.
اقتباس این استودیوها از رمان علمی تخیلی محبوب فرنک هربرت توانست جمعه در روز افتتاحیه خود ۱۷.۵ میلیون دلار بفروشد. خوش بینانه ترین تخمین ها حاکی از فروش بیشتر از ۳۹ میلیون دلاری تا آخر یکشنبه هستند.
«تل ماسه» تاکنون نقدهای مثبتی دریافت کرده و توانسته پاسخ خوبی هم از مخاطبان بگیرد. این فیلم هم زمان در سرویس استریمینگ اچ بی او مکس هم اکران شده که بخشی از استراتژی جدید استودیوها در دوران پاندمی است.
با وجود این که تصمیم اکران فیلم به صورت آنلاین امکان دارد اثری منفی روی فروش باکس آفیسی آن داشته باشد، آن سارنوف رئیس هیات مدیره شرکت وارنرمیدیا گفت استودیو در تصمیم خود برای ساختن دنباله فیلم، ارقام بازدید آنلاین آنرا هم در نظر خواهد گرفت.
«تل ماسه» قبل از اکران در پرده های آمریکای شمالی توانسته بود ۱۳۰ میلیون دلار از بازارهای بین المللی کسب کند.
تخمین زده می شود «ران اشتباه رفته» که دیگر اکران اول بزرگ آخر هفته بود، در انتها آخر هفته در رتبه پنجم باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم انیمیشن محصول دیزنی روز جمعه ۲.۳ میلیون دلار فروخت و انتظار می رود تا آخر امروز فروش آن از ۷ میلیون دلار بگذرد.
تا آخر یکشنبه «هالووین می کشد» که هفته قبل هم عملکرد خوبی داشت با بیشتر از ۱۴ میلیون دلار فروش در رتبه دوم جا خواهد گرفت. «زمانی برای مردن نیست» که آخرین نقش آفرینی دنیل کریگ در چارچوب شخصیت جیمز باند است با فروش تخمینی حدود ۱۲ میلیون دلار سوم خواهد شد و مجموع فروش خود در آمریکای شمالی را به ۱۲۰ میلیون دلار خواهد رساند.
در نهایت جدید ترین قسمت «ونوم» هم چهارم خواهد شد و تخمین زده می شود این فیلم مارول بتواند با ۲.۴۳ میلیون دلار فروشی که جمعه داشت، تا آخر امروز فروش کل داخلی خویش را به ۱۸۱.۵ میلیون دلار برساند.

1400/08/02
12:24:38
itemprop="bestRating">5
945
تگهای خبر: آنلاین , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد