وبلاگ آفتاب

اعلام زمان ثبت نام دو آزمون تخصصی و فوق تخصصی

اعلام زمان ثبت نام دو آزمون تخصصی و فوق تخصصی

ثبت نام شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از 13 مردادماه شروع می شود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، ثبت نام شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از ساعت ۱۰ بامداد چهارشنبه ۱۳ تا ساعت ۱۰ بامداد دوشنبه ۱۸ مرداد بوسیله سایت این مرکز به آدرس http: //sanjeshp.ir شروع می شود.
ثبت نام دو آزمون فوق فقط بصورت اینترنتی است و داوطلبان باید در زمان تعیین شده، ضمن ثبت نام در آزمون، نسبت به انتخاب محل آزمون خود اقدام نمایند.
شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی هر دو شهریورماه ۱۴۰۰ انجام می شود. بر این اساس آزمون های کتبی و شفاهی در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۰ در دانشگاه های علوم پزشکی مازندران، تبریز، همدان، اهواز، شیراز، زنجان، اصفهان، کرمان، مشهد و استان تهران برگزار می شود.
برگزاری آزمون های فوق بصورت الکترونیک خواهد بود و همزمان با توزیع کارت ورود به جلسه آزمون، آدرس حوزه های امتحانی و روز و ساعت دقیق برگزاری آزمون برای هر یک از رشته های امتحانی بوسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی می شود.



1400/05/08
12:09:36
itemprop="bestRating">5
936
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد