وبلاگ آفتاب

انتشار فراخوان جشنواره فیلم و عكس اخلاق پزشكی

انتشار فراخوان جشنواره فیلم و عكس اخلاق پزشكی

به گزارش وبلاگ آفتاب فراخوان جشنواره فیلم و عكس اخلاق پزشكی توسط تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشكی منتشر گردید.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از مركز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشكی، جشنواره عكس و فیلم اخلاق پزشكی ۱۶ تا ۱۸ بهمن ۹۸ همزمان با هفتمین كنگره سالانه اخلاق پزشكی در شهر ساری برگزار می گردد.
در متن فراخوان جشنواره عكس و فیلم اخلاق پزشكی آمده است كه دبیرخانه شورایعالی اخلاق پزشكی كشور در نظر دارد این جشنواره را در ۳ بخش (فیلم مستند، فیلم كوتاه و عكس) همزمان با هفتمین كنگره سالانه اخلاق پزشكی ایران برگزار كند.
آشنایی جامعه با اهمیت مباحث اخلاق پزشكی، تقدیر از هنرمندان فعال در این حوزه و ترغیب هنرمندان به خلق آثار مهم و مغفول در حوزه اخلاق پزشكی از مهم ترین اهداف این جشنواره عنوان شده است كه طیف متنوعی از مضامین پزشكی و سلامت را در برمی گیرد، همچون رابطه پزشك و بیمار، تاریخ پزشكی، حقوق بیمار، مراقبت های آخر حیات، مرگ مغزی، پیوند اعضا، سقط جنین، اتانازی، ناباروری و درمان های كمك باروری، رعایت حریم خصوصی بیماران، رازداری، اخلاق حرفه ای و سازمانی، حقیقت گویی و دادن خبر بد به بیماران، اخلاق در پژوهش و آموزش، اخلاق در بلایا و فوریت ها، تعارض منافع.
جشنواره فیلم و عكس اخلاق پزشكی از ۱۶ تا ۱۸ بهمن ۹۸ به دبیری محمد كیاسالار در شهر ساری برگزار می شود.
متقاضیان شركت در جشنواره می توانند با رفتن به سامانه جشنواره به آدرس mehr.tums.ac.ir نسبت به تكمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

1398/08/08
15:14:21
itemprop="bestRating">5
4564
تگهای خبر: پژوهش , تحقیقات , درمان , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد