وبلاگ آفتاب
با برگزاری رویداد سرمایه گذاری صورت می گیرد

ایده های برتر حوزه بیوتكنولوژی معرفی می گردند

ایده های برتر حوزه بیوتكنولوژی معرفی می گردند

وبلاگ آفتاب: یکی از شتابدهنده های حوزه بیوتکنولوژی با برگزاری رویداد سرمایه گذاری مبادرت به معرفی ایده های برتر در حضور سرمایه گذاران خواهدنمود.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، یکی از شتابدهنده های حوزه بیوتکنولوژی و علوم زیستی بمنظور توسعه کسب و کارهای مبتنی بر تکنولوژی های جدید و بهره مندی از استعدادهای نیروی جوان و تحصیلکرده کشور از طرح های فناورانه در رابطه با بیوتکنولوژی، علوم زیستی، داروسازی و مهندسی با هدف تولید فرآورده ها، ارائه خدمات درمانی، تولید کیت ها و برگزاری خدمات در رابطه با آنها حمایت به عمل می آورد.
این شتابدهنده بستری مناسب و تخصصی برای نیل به این هدف فراهم آورده است که با ارزیابی دقیق طرح ها، آموزش تیم ها، هسته های فناور و افراد متخصص فاقد تیم کمک به جذب سرمایه گذار تیم سازی و ثبت شرکت منجر به تجاری سازی محصول و خدمات خواهد شد.
در این راستا از طرف این شتابدهنده رویداد سرمایه گذاری برای تیم های فناور با حضور سرمایه گذاران در روز ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می گردد.
تیم های فناور پس از ثبت نام در این رویداد در فاز صفر در کلاس های اصول خوب آزمایشگاهی، اصول کارآفرینی، توسعه فردی، ایده پردازی و تیم سازی شرکت می کنند و پس از تیم سازی در آزمون جامع این دوره حاضر خواهند شد.
در فاز یک این رویداد قرارداد همکاری با تیم ها منعقد خواهد شد و طی آن پس از ارزیابی و امکان سنجی اقتصادی طرح ها، تیم ها ارائه آزمایشی از ایده های خودرا خواهند داشت و در فاز دوم پس از تایید نمونه اولیه طرح ها، تیم ها وارد تولید محصول در مقیاس صنعتی خواهند شد.
این رویداد فعالیت خودرا آغاز نموده است و هم اکنون تیم های حاضر در آن در انتهای فاز اول بوده و در مرحله آمادگی و منتورینگ برای ارائه طرح خود در حضور سرمایه گذاران برای جذب سرمایه برای ورود به فاز دوم هستند.
از بین تیم های شرکت کننده در این دوره ۶ تیم این مسیر را با موفقیت سپری کرده و به مرحله پایانی فاز یک رسیده اند.
تولید کیت های تشخیصی، کیت تشخیص دهنده اندوتوکسین باکتریایی، توسعه رده سلولی (رده سلولی بیان کننده آنزیم)، تولید چسب های زیستی، معرف های مورد استفاده در پروسه انتقال خون، دستگاه استخراج اسید نوکلئیک و محیط انتقال دهنده ویروس، پلت فرم خدمات آنلاین در حوزه بیوتکنولوژی همچون طرح های این ۶ تیم است.
به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا در روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه مقرر است این شتابدهنده پروژه های منتخب نخستین دوره فعالیت خودرا بمنظور جذب سرمایه گذار برای پیشبرد و توسعه این پروژه ها معرفی نماید.




منبع:

1400/02/08
11:44:35
itemprop="bestRating">5
925
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , اقتصاد , پروژه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد