وبلاگ آفتاب
تهیه كننده با مهر مطرح كرد؛

تولید دست انداز ادامه دارد

تولید دست انداز ادامه دارد

مجید عباسی از به اشاره به وقفه چندین ساله تلویزیون در تولید مجموعه های طنز آیتمی از ادامه تولید مجموعه دست انداز با همین رویکرد آگاهی داد.



مجید عباسی تهیه کننده مجموعه طنز «دست انداز» که در روزهای نوروز ۱۴۰۰ به کارگردانی شهاب عباسی روی آنتن شبکه نسیم رفت درباره این مجموعه به خبرنگار مهر بیان کرد: طنز آیتمی یا همان طنز کوتاه جایگاه خاصی بین مخاطبان دارد و مثل لطیفه های تصویری است که اتفاقاً در نقد اجتماعی و نقد مسائل روز تأثیر به سزایی دارند.
وی افزود: امروزه به قدری سرعت زندگی بالا رفته است که گاهی مخاطب نمی تواند زمان زیادی برای تماشای برنامه های تلویزیون اختصاص دهد. بنا بر این اخیراً برنامه های آیتمی در سراسر دنیا با اقبال گسترده ای روبه رو شده است و نیاز به آن نیز بیشتر شده است.
عباسی درباره به روز بودن ویدیو های فضای مجازی در زمینه طنز و رقابت این مجموعه تلویزیونی با آنها نیز عنوان کرد: بااینکه در فضای مجازی به این نوع طنز زیاد پرداخته می شود اما همیشه جای خالی آن در برنامه های تلویزیون احساس می شد. به هر حال تقریباً به مدت ۴ یا ۵ سال ساخت طنزهای آیتمی در صدا و سیما متوقف گردید و بنا بر این تصمیم بر این شد که طنز آیتمی در شبکه نسیم شکل بگیرد.
وی درباره روند شکل گیری «دست انداز» نیز توضیح داد: حدود ۶ ماه پیش به اتفاق آقای شهاب عباسی کارگردان برنامه، طرحی را به شبکه نسیم دادیم و بصورت این مجموعه درآمد. قبل از این هم برنامه هایی مثل «خنده بازار» وجود داشته است که نیازمند به روزرسانی هایی مطابق با مشکلات روز، رسانه های جدید و مسائل موجود فضای مجازی بودند.
این تهیه کننده افزود: ما با تیمی ۱۰ ده نفره جهت ساخت برنامه فرآیند ای سه ماهه را طی کردیم. ابتدا نگارش فیلمنامه صورت گرفت و پس از آن پیش تولید را شروع کردیم و دو ماه قبل از نوروز کار آغاز شد. ما تا آخر بهار مشغول خواهیم بود تا بتوانیم ۹۰ قسمت بسازیم.
وی تصریح کرد: تلاش ما در طول این مدت بر این بود که از لحاظ ساختار و محتوا بتوانیم اقدام جدید و بروزی در تولید طنز آیتمی داشته باشیم و تا اینجا، حاصل کار مورد رضایتمندی کارگردان و شبکه قرار گرفته است.
این تهیه کننده در بخش دیگر درباره نبود بازیگران چهره در «دست انداز» عنوان کرد: معمولاً خاصیت کار آیتمی اینطور است که بازیگر چهره ندارد و بازیگران خاص خودش را دارد. این وقفه چندساله در ساخت طنز آیتمی هم موجب فاصله گرفتن بازیگران زیادی از این نوع طنزها شد. اما ما بازیگران چهره را بعنوان بازیگر مدعو داریم. البته ما سراغ تعداد زیادی از بازیگران رفته ایم ولی به سبب مشغله کاری و تردید در مورد کارهای آیتمی، نتوانستند کنار ما باشند.
وی در آخر بیان کرد: ما امیدواریم پس از پخش شدن قسمت هایی از برنامه از شروع نوروز، بتوانیم بازیگران مطرح بیشتری در این کار داشته باشیم چونکه این مجموعه ۹۰ قسمتی است و تولید و پخش آن همچنان ادامه دارد.

1400/01/18
12:14:02
itemprop="bestRating">5
1213
تگهای خبر: بازی , فضا , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد