وبلاگ آفتاب

موافقت مجلس با اولویت بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان

موافقت مجلس با اولویت بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان

وبلاگ آفتاب: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست بررسی با اولویت طرح جهش تولید دانش بنیان موافقت کردند.


به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس درخواست گروهی از نمایندگان جهت بررسی با اولویت طرح جهش تولید دانش بنیان را بررسی نموده و در نهایت با این درخواست موافقت کردند.
سید محسن دهنوی بعنوان نماینده متقاضیان جهت بررسی با اولویت این طرح بیان کرد: این طرح در کمیسیونهای فرعی و کمیسیون اقتصادی مجلس نیز مورد بررسی قرار گرفته است. بیش از صدها مورد از موانع و مشکلاتی که پیش راه شرکتهای تولیدی و دانش بنیان قرار دارد شناسایی شده و برای حل این موانع مواد قانونی در این طرح پیش بینی شده است. در تمام جلسات بررسی این طرح هم دستگاه های اجرائی و هم شرکتهای دانش بنیان حضور داشتند. قانون قبلی که برای پشتیبانی از کسب و کارهای نوین داشتیم مربوط به سال ۸۹ بود و ما امروز نیازمند قانون جدیدی هستیم.
ایشان سپس اظهار نمود: در این طرحی که آماده شده حل مشکلات بیمه ای، مشکلات مالیاتی شرکتها، مشکلات مربوط به صادرات دیده شده است.
دهنوی در ادامه اشاره کرد: این طرح در امتداد مانع زدایی از مسیر تولید تهیه شده و لبیکی به پیام مقام معظم رهبری می باشد.
در نهایت نمایندگان با اولویت بررسی این طرح موافقت کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از موافقت نمایندگان با بررسی اولویت دار این طرح اشاره کرد: بر طبق بخشنامه به زودی کلیات این طرح در دستور کار صحن قرار می گیرد و در صورت تصویب کلیات از آن جا که پیشنهادات زیادی مطرح است طرح به کمیسیون بازگشته و بصورت دو شوری بررسی خواهد شد.




منبع:

1400/01/15
11:17:44
itemprop="bestRating">5
886
تگهای خبر: اقتصاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد