وبلاگ آفتاب
تلاش برای كمك به زلزله زدگان هاییتی؛

مستند شان پن آنلاین دیده می شود

مستند شان پن آنلاین دیده می شود

وبلاگ آفتاب: با خرید امتیاز پخش فیلم، مستندی درباره کارهای بشردوستانه شان پن در هاییتی بصورت استریم قابل مشاهده خواهد بود.



به گزارش وبلاگ آفتاب به نقل از ورایتی، «دیسکاوری پلاس» امتیاز پخش فیلم «همشهری پن» را خریداری نموده تا این مستند را که درباره تلاشهای بشردوستانه شان پن در کمک به زلزله زدگان هاییتی است، پخش کند.
این مستند که درباره زلزله سال ۲۰۱۰ ساخته شده به صورت استریم ۶ می در دسترس خواهد بود.
مستند «همشهری پن» توسط دان هاردی نوشته و کارگردانی شده و هاردی و شان دیلی آنرا تولید کرده اند.
در این مستند تصاویری نزدیک از تلاشهای شخصی شان پن در خط مقدم کوشش برای کمک به زلزله زدگان هاییتی تصویر شده است. این زلزله ۷ ریشتری ۲۵۰ هزار کشته به جای گذاشت و ۵ میلیون نفر را بی خانمان کرد.
هاییتی زندگی پن را تغییر داد و بازیگر برنده اسکار برای «رود اسرارآمیز» و «میلک» یک مأموریت ۲ هفته ای را برای کمک به رساندن وسایل پزشکی به زلزله زدگان در پیش گرفت تا بعد از آن به زندگی عادی خودش برگردد اما او ماند و سازمانی ایجاد کرد که وظیفه مدیریت بزرگ ترین اردوگاه آوارگان این سرزمین را برعهده گرفت. این سازمان در دوران انتشار کرونا هم نقش مهمی در انجام تست های کرونا در آمریکا برعهده گرفت و اداره بزرگ ترین سایت واکسیناسیون آمریکا را در استادیوم داجرز لس انجلس در اختیار دارد. این بخش ها هم بعدا به مستند هاییتی اضافه گردید.
این فیلم که برای نمایش در جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۲۰ انتخاب شد، موفق به کسب جایزه منتخب مردم از جشنواره فیلم هارتلند شد و در جشنواره های گوناگونی همچون ونکوور و رایندنس به نمایش درآمد.


منبع:

1400/01/14
22:59:22
itemprop="bestRating">5
1064
تگهای خبر: آنلاین , بازی , سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد