وبلاگ آفتاب
محمد كارت با مهر مطرح كرد؛

دوری یكساله جواد عزتی از بازیگری آگاهانه بود

دوری یكساله جواد عزتی از بازیگری آگاهانه بود

محمد کارت کارگردان شنای پروانه ضمن اشاره به خاصیت های حرفه ای جواد عزتی در عرصه بازیگری، انتخاب آگاهانه او برای دوری یکساله از بازی در فیلم های سینمایی را ستود.



محمد کارت کارگردان فیلم سینمایی «شنای پروانه» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره به حضور جواد عزتی در این فیلم و تجربه همکاری اش با این بازیگر اظهار داشت: خوشحالم که برای فیلم اولم در مقام کارگردان با آن شرایط سخت و پیچیده ای که داشت جواد عزتی همراهم شد. جواد عزتی بازیگری است که دید ۳۶۰ درجه دارد. یعنی تمرکز و توجه اش فقط معطوف به کار خودش نیست، آنقدر باهوش و جامع است که بعنوان یک بازیگر به تعامل همه جانبه با دیگر عوامل اعتقاد دارد.
وی اضافه کرد: در هنگام ضبط پلان نه فقط به بازی خودش بلکه به صدابردار، فیلمبردار و دیگر عوامل نیز توجه دارد و حتی گاهی در جهت کیفیت کل کار از خودگذشتگی های تحسین برانگیزی به خرج می دهد. فقط به فکر خودش نیست و از سویی آنقدر غرق در نقش نمی گردد که نتواند خودش را از بیرون ببیند. اجازه نمی دهد غرق شدن در نقش، مزاحمت های غیرحرفه ای برای دیگر عوامل به وجود بیاورد. جواد هیچ وقت خودخواهی های آزاردهنده ندارد.
کارت توضیح داد: از تخصص او می توانم خیلی بیشتر حرف بزنم ولی برای من که یک آدم دلی و عاطفی هستم جواد عزتی بعلاوه تخصصش یک فرد دوست داشتنی است.
این کارگردان درباره کارنامه جواد عزتی در سالهای اخیر هم توضیح داد: در چند سال اخیر خودخواسته یا ناخواسته تعداد زیادی فیلم را بازی کرد که فکر می کنم هرچند در بیشتر آنها موفق بود اما به زعم من اگر این تعدد کار نبود کیفیتش حتی بیشتر از اینکه هست، می شد.
کارت در آخر اظهار داشت: خوشحالم که کاملاً آگاهانه یک سال از بازی فاصله گرفت و با وجود همه پیشنهادها بازی نکرد تا بتواند پوست اندازی کند و باردیگر با روحیه جدید برگردد. امیدوارم در کار جدیدش؛ سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان او و همه عوامل کار موفق باشند و جواد نیز در راه پیش رو با انتخاب های درست روز به روز بهتر از قبل باشد.

1399/12/20
11:16:24
itemprop="bestRating">5
1498
تگهای خبر: بازی , هوش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
Aftablog

aftablog.ir - مالکیت معنوی سایت وبلاگ آفتاب متعلق به مالکین آن می باشد